Aiyoo!!!

0022 – 25 Julai 2006
Aiyoo!!!


Aiyoyo… susahnya nak mengupdate blog.

Aku pergi ke kmc sejak dari pukul 9 lagi, sedangkan kelas mula pukul 11.

Rupanya sistem tmnet tengah diupgrade dan semua server kat situ down. Hampa betul!

Jika anda dapat baca ini, maknanya sistem itu telah baik pada petangnya!

Terima kasih yang membaca dan memberi komen. Ada jugak orang-orang yang tak disangka membaca. Terkejut jugak mulanya!

Komen adalah pandangan si pembaca. Ada yang boleh diterima dan ada yang sukar diterima. Yelah, perspektif kita pun berbeza kan.

Apapun terima kasih atas penggunaan mitokondria otot dan neutransmitter otak korang yang telah digunakan untuk memberi komen! Really appreciate it!

Maybe, dekat blog ini, lebih banyak diceritakan masalah yang melanda aku. Cerita gembira kurang sikit kan.

Sebabnya, aku ada rasa nak menulis bila aku tension. So ini kiranya pelepas tension kedua terbaik lepas antidepressant pertama, tidur! So pepaham je la.

Lagipun, kalo cerita gembira, orang kurang ambil peduli. Tengok je la berita setiap hari, kalau tak rogol, bunuh, curi, gaduh dan lain-lain, ada ke orang minat nak tengok berita hari-hari?

Kita memang terminat dekat konflik agaknya. Fikirkan!

Kenapalah takde berita, kamal jalan-jalan sambil menyanyi masuk bulletin utama kat tv3? Kalau berita gembira masuk kat bulletin utama pun, mesti part yang last-last.

Sebab tulah aku dah terbiasa menulis dalam keadaan depresi. Maybe lepas ini aku akan menulis dalam gembira. I said maybe ok!

Oklah, ada kelas ni! Till next post!

p/s – aku tahu kenapa berita aku tak masuk kat bulletin utama – sebabnya aku bukan datuk k! hehehe


:::YTBACK!!!:::

0 comments: