Rehat sekejap!

0025 – 30 Julai 2006
Rehat sekejap!

Hurm, maybe buat dua minggu ni aku takkan update apa-apa dekat blog ni.

I said maybe ok!

Mana la tau kalo tiba-tiba depress dan keadaan zon 113 yang selesa membuatku kembali menulis.

Sebabnya…

Selasa depan ada test Biochemistry.

Walaupun biologi, tapi kalau tak studi apa-apa, macam mana nak skor kan?

Then, minggu berikutnya ada 3 test yang perlu diambil – Microbiology, Fluid Mechanic, dan Thermodynamics.

Doakan aku berjaya ok!

Sebabnya minggu depan mungkin satu je test. Tapi pada masa yang sama aku kena juga buat macam-macam kerja – lab report, projek Tamadun Islam, dan macam-macam lagi.

Minggu depan juga aku bercadang nak turun ke KL untuk membeli peralatan taekwon-do.

Sabtu maybe. Harapnya taklah menganggu masa rehat dan test-test aku tu.

Aku & masalah ini!

Something about me – walaupun aku dah nak letak jawatan dari tkd ni, tapi aku rasakan aku masih bertanggungjawab.

Surat dah ditaip. Menunggu untuk dihantar. Tapi biarlah kepergianku dalam keadaan aman dan kerja-kerja telah selesai.

Bagi yang tak tahu lagi – aku pegang jawatan exco kebajikan.

Tugasnya banyak pasal kebajikan – and one of them adalah equipment order yang aku kene settlekan secepat mungkin. Kalo tak tak pakailah dobok, junior-junior aku ni!

Nak settle awal tu memang boleh. Tapi entah kenapa aku rasakan rakan sejawatan aku macam endah tak endah je.

Maybe dulu aku baik. Faham keadaan dia yang sedang dilamun cinta. Nak merayap ke mana-mana dan biarkan aku buat kerja.

Tapi kalau setiap kali kena macam ni, mana tahan?

Tambah-tambah bila aku sendiri terkaku dengan masalah-masalah aku ni!

Get a grip girl! Aku bukannya selalunya akan jadi baik dan memahami.

Jangan sampai nanti kau akan menyesal kenal dengan aku!

Hurm, teremo la pulak.

Ok, till next post.

Maybe lama lagi, ok.

Harap faham.

Terima kasih.

p/s – ala, macam la blog ni dinantikan sangat. Terperasan diva la pulak!


:::YTBACK!!!:::

0 comments: