Best Tak???

0331
20 Disember 2008

Aku bosan tadi

Nak baca buku...
Inkheart dah habes…
Malas lak nak sambung Inkspell ke Inkdeath…

Nak update blog
Malas la plak…

Nak baca komik
Sume dah terbaca…

Tiba2 tangan aku gatal baca balik YT dari awal tahun sampai sekarang…

WAH!
BLOG AKU BEST LA!!!
BEST GILER2 SAMPAI AKU TERGULING2
DENGAN LAWAK YANG AKU TAK INGAT
AKU PERNAH BUAT!!!


Korang camna???

Best tak blog aku???
Best tak???


Hahaha

Aku dapat rasa sekarang macam makin kurang best…
Tatau apsal…
Hurm…
=(


p.s - senang2 kowang g la baca entri2 lama2... haha


:::YTBACK!!!:::

16 comments:

Diya said...

hehe. macam angkut bakul sendiri lak kata blog die best dedulu =P

diya kadang2 tak tahu macam mana nak nilai value blog tu best ke tak. sebab, yang diya tahu, diya akan baca dan baca dan baca dan baca dan baca selagi diya ada peluang untuk baca blog kamal dan blog kawan2 yang lain. sebab diya takut, satu masa nanti, mungkin diya takde peluang tu lagi.. jadi, soal best ke tak, diya tak pernah kisah lah... janji kamal gembira dengan apa yang kamal lakukan =)

IamYonna said...

aku lg la rasa blog aku tak best!
mcm budak2 tak matang!

setuju dengan diya! :)

ko teruskan menulis.
jgn peduli ada org baca ke tidak,
jgn heran org ckp blog ko tak best ke ape,
sebab blog ko ni mmg takkan ternilai dengan apa sekalipun! :)

ikhlas ni,
aku really suka blog ko.
lagi2 bila dtg catatan2 realiti ko.
i really love it!

Max J. Potter said...

i think you're doing just fine with your writing. best atau tidak, i dont think there's a scale made to measure that. ppl see things differently. and i think your writings are good, worth reading, at least to me. =) and i agree with the two ppl up there, with everything they say. keep writing. you're cool. *^^*

iRa said...

erm Sha rasa blog kamal okay jer, setiap entry pown Sha bace, da agak lame juga laa Sha duk baca blog kamal, hehe tp jadi silent reader uhuks.. tp i think ur blog best laa. seriously...

see kak yonna kate okay gak tuh huhu.. and ingin menekankan disini blog kak yonnaa juga besh yer..

btw kesimpulannyaa Sha memang sukaa blog ini...ikhlas tulus dari hati... xder juz nak ambik hati ke ape yerr inche kamal....

ije said...

wpun baru kenal. i do read your new entry. ur blog best! keep it up!

Anonymous said...

aku x suke coz dia cite pasal aku baru2 ni..haha...

u now who am i...???

~ mizzAmy ~ said...

~ adeh, ada plak mengaku blog sendiri best. hahahaha...

so far, okeyh jer layan blog nih sebab tuan blog dia suka wat lawak spastic. tapi entri dulu2 banyak yang kelakar. sampai gelak guling2 pun ade. ~

attiey said...

mmg ade bakat wat lawak smpai leh tgolek tapi x sempat jatuh...
lawak slamat lagi...syabash mr syahab..kui kui

dakchomey said...

best ke x best kew peduli apew kan.. kite nye blog,suketi kite la nk tulis ape..

Princess Liyana said...

Alaahai..bila takde mood nak update, tkde cite best..jadi tak bestla dia...

oittt...yg tuanku asyik jiwa kacau je lately...huh~bergembiralah membuat PSM...hihi

Liza said...

bestler, kalau tak takkan hari2 datang! Apa punyer soalan nie

:: Cikgu Wiween :: said...

mmg besh pun. sampai terbang ke awangan mencarik superman jambu itu :P

ahmadkamal said...

DIYA
thnks diya!
yerp,mana tau satu hari blog ini akan tiada kan...?

YONNA
aku bukan peduli orang tak baca...
aku pduli org baca....
=p

KAK NANI
thnks kak nani!
kalo dah pass kat kak nani, rasa mcm lega plak..
haha

IRA
silent reader dah lama ek? oo ok..
thnks!

GOASOP
thnks!

ADUH! SMUA RESPON AKU SAMA JE, THANKS JE! =P

ANON
maybe i know, maybe i dunno
maybe i'm right, maybe i'm not!

MIZZAMy
tu la kan..
dulu2 lagi kelakar
figured that...

ATO4
tggu la ek bila aura lawak dtg! thnks!

DAKCHOMEY
yerp mmg blog kita
but tiba2 rasa something must be limited and make it exclusive...

PRINCESS
huhu gitu ek...
mmg jiwa kaco...! haha

KAK LIZA
haha marah nampak!
thnks kak!

WIWEEN
aduh! hiperbola!

zura lias said...

apakah???puji blog senirik...cehhhh..patut le..patut le pipi pun dah kembung-kembung..hakhakhakkk..tapi..bile baca balik apa yang kite tulih dulu-dulu..mmg ade masa rasa nak gelak..gelak camne le kite leh tulih cengginie..erkk..tapi jgn guling-guling boleh tak?takut nnti orang ingat dah kene penyakit s***n..hahahhaa..larikkkkk..jgn marah...

Nadine Zuharra said...

blog ni bestla..coz kalau ade update baru saye mesti rase nak singgah..hehe
lagipun blog ni dah lame,byk entry dolu2 yg boleh dibace..itulah kelebihannyer..!

ahmadkamal said...

KAK ZURA
haha
beta pipi kembung pown, takleh lawan orang itu punya pipi yang kembung!
best pe gelak guling2...
moh kita try!
ops! abg bulan...
ampooonnn!

NADINE ZUHARRA
wah.. korek yang lama2 punya ke..
thnx la!
ha, bagus gak g korek lama2, baru rasa blog ni best...
sbb yang baru2 ni kurang best...
so korang! smua g korek yang lama2!!!