Another Old Story...

0319
01 Disember 2008

Ouch! Dah bulan 12 dah ek
Sedar tak sedar…

Well, browsing through internet…
Tertancap pada satu entri dari google reader
Entri itu dimulakan dengan nama blog beta…

Baca2…
Well, looks like he is in the same situation like me before
Malas taip lebeh, refer to:


Baca semua kalo ada masa untuk dapat overall picture
N tengok date2 nya
Berapa lama masalah ini membelenggu

Bukan aku mengelak mau menaip
Tapi aku mau jaga hati aku sendiri
Sebab bila membicarakan soal ini, aku amat emosional dan tertekan
Yelah, banyak aku dah rugi di situ

Pape pon
Kepada yang berkenaan
Gud luck dalam membuat pilihan!

Aku tahu ianya amat sukar
Memang sakit kepala memikirkannya
Dan emosi akan merasa pedihnya
Dan tatau ke mana arah yang patut dituju

Tapi pentingkan perkara yang terpenting

Eheh!
Tiba2 teringat pulak satu kata2 yang agak tongue twisted:

PENTINGkan perkara yang terPENTING dari yang PENTING
Kerana yang terPENTING itu lebih PENTING dari yang PENTING


Cheers!~


:::YTBACK!!!:::

10 comments:

diya said...

td nak komen dh [sblm berderet ur comments], tp mls nak tekan button publish. hoho

diya said...

owh. ayat penting tu, diya punya okeh. silap xletak TM kat ayat tuh. eheh.

sbnrnya tak nak sentuh yg berkait ngan tujuh2 siri tu, since u've said benda tu buat kamal emosional dan tertekan... so, as a fren [ciwahh] - tak suka lah tgk kamal tensen2 gitu. klw tak, nnt xpsl2 diya jadik mangsa. hahaha

ahmadkamal said...

DIYA
haa tu laaa
bila kemalasang menguasai diri...
ni pon tatau angin mana dtg, rajin, thus all the comments!
yerp memang emosional dan tertekan...
but one thing...
kamal slalu ke buat diya ni mangsa keadaan???
ala.. diya pon mmg slalu emosional! =p
haha

diya said...

SELALU!! nk contoh? blh je... tp, takmo lah menjatuhkan saham tuan punya blog ni kan. hak3!

emo tak emo. tu namanya manusia ada perasaan. kamal2. mcm die tak penah je meng-emo-kan YT yg tak berslh :p

:: Cikgu Wiween :: said...

baca ayat psl penting2 tu bikin pala jadik pening!!! waaarrrrghhhhhhhhhh rase cam mau telan jambu!

Farazila said...

hehehe..pentingkah semua ini yang penting kita jadi orang penting dalam hidup org ..

hahha..
sy pon x paham apa yg sy ucapkan...

Alin said...

watever happen pun, harap ko dapat pergi istanbul. nanti dapat beli souvenir untuk aku kan hehehehe :D

ahmadkamal said...

DIYA
selalu apanya...
selalu diya rasa cmtuh sbb diya yang emo...
beta emo2 kat diri betra sndri je...
diya emo2 kat beta yang takde kaitan pown!
haha

WIWEEN
haha
ckp je la pening sbb dah online dr ptang sampai ke pagi sbb tenet baru ok!

FARAZILA
selamat datang ke YT!
eheh! dah mula merepek tuh...

JAZLIN
jaz... dalam siri 7 tuh, aku dah tulih dah aku dah tarik diri
walau duet aku beribu berhabes di situ, dari aku tertekan... baik aku tarik diri
apa kata ko je pegi keluar negara beli sourvenir tuk aku???
haha

ChesterChaz said...

dan aku sebagai trigger of this entry ingin menyatakan betapa aku sgt tertekan dgn keadaan ini.. seb bek la aku bkn final year.. kalo x aku pn tarik diri kot.. tol x mal.. huuuu

anyway mal.. duit yg kite dh 'laburkan' tu kn.. ko nk halalkn ke x? huu

ahmadkamal said...

KAMAL
tu la... aku terpaksa gak tarik diri.. tak tahan aku menahan...
mmm duet tuh, kalo ada yang boleh dipulangkan, pulangkanlah...
kalo tak, nak wat cmna...
cuma tah napa, aku rasa, diowang dalam tuh pon mcm nak tak nak je mau pulangkan..
aku mcm dianggap menderhaka!!! hahaha