Yang Terdalam Bumper Issue of 2008!!!

0339
31 Disember 2008

Aku maleh mengupdate tadi…
Skali, bloghopping je
Nampak satu blog ini, dia siap wat bumper issue untuk blog dia…

So mencilok idea orang, aku pown mau buat bumper issue Yang Terdalam

Banyak yang berlaku dalam tahun 2008.
Dan cara terbaik bagi aku menoleh ke belakang,
ialah dengan melihat apa yang pernah berlaku melalui entri di YT

YT mungkin satu momento terbaik bagi aku di hari hari mendatang!

Bagi mana yang baru mengenali ak_0143 dan YT, mungkin anda perlu klik link2 ini

Januari

Memori Polo Blue
3 Hati
Update
Cepattt!!!

Februari

Ini Satu Kisah
Chef of February???
Ini Bukan Entri Untuk Mengampu Ye!
Kekejaman Molecular & Cell Biology!!!

Mac

Up & Down
Triple Celebration!!!
Random Thought
Another Celebration???

April

Selamat Ulangtahun Hari Makanan Rapu Sedunia!!!
Sakti
Teguran

Mei

Blogging for handsome blogger but damn spam robot!!!
Seminggu, 1000 Kisah
Ulangtahun Yang Terdalam yang ke-2!!!
Secebis Kisah Di Hari Guru
The Contest, The Winner, The Events of The Gift & The Promo
Recycle!
11111 - Sowang Blogger & Ilmu Hitam!!!
IVAC'08 - Apa Dah Jadi???

Jun

Slot Sekali Wa Teringat Pulak Deh! 1.0
Di Mana Diya / AA / CK???
Har Har Har!
Keahlian Dibuka!!!
Hi... I'm Lisa!!!
Giliran Toshi

Julai

Jadual Jumpa2 ver 2.0
Kisah Adikku Yang Senget
Escada & Cuti Cuti Malaysia
Permainan Ego
Erk?!
Hadiah Hari Lahir Paling Bermakna
Twenty Two [1.0] [2.0] [3.0]
Parkia Speciosa!!!~~~
Alahai, rumate aku!~
Its' Glycine Max, lol!

Ogos

A Blogger???
Vogue, Glitters & Glamoroues Nite [1.0] [2.0]
Blogger Award 2008!!!
Kahwen???
Mind You!~

September

Hadapi Dengan Senyuman! =)
Hoi Mr Final!!! [1.0] [2.0]
Hari Rabu![1.0] [2.0]
Moh Contaminatekan Sample Dia!!!
Parti Bueh Jom!!!

Oktober

A Friend - In Action!!!
Masih Jua.. hurm...
Kelakarkan???

November

Air Timun!~~~
Bila Aku Merepek...
Bio Tour de Industry 2008 (BTdI'08) Part 1.0
Hell, yeah!!! It's Complicated!!!
HahahaHAHAHAHA!!!
Amukan Asmara!!!

Disember

Dihantui Yang Terdalam
The Trilogy
2dsd
Menunggu Pagi...
The Confession of The Kampong Boy
"Untuk aku melupakan, aku harus membenci"
Potluck Kak Red [1.0] [2.0]
New Year, New Semester, New Me???

Di antara 185 entri YT untuk tahun ini, aku rasa ini adalah antara entri2 yang memberikan kesan kepada aku samada suka, duka, sengal, dan macam2 lagi lah…

Warna warni kan YT???
And I'm blessed to open this blog...
Macam2 ada!

Dan ada juga entri2 dari kawan2 yang membuatkan aku rasa best, dan ada aku simpan url nya... maleh la plak nak tempek...

Apapun, 2008 yang berlalu akan terus dikenang,
dan mari kita mencipta memori untuk 2009 pula!!!



Banyak sangat link atas ni???

Nak wat camna, kan aku perasan blog aku ini best!!!
Hahahaha

Layankan aja!!!



p.s – 31 Disember, mengingatkan aku kepada Noushy Syah… aku pernah berjanji nak wat celebration untuk besday dia, tapi mana dia??? Aku rasa bagi yang kenal, mesti rindukan dia juga kan… Noush, if u read this, respon!!!

p.s - tengok penangan potluck! The kampong Boy has opened his own blog...
korang kat potluck la trigger ni!!! Betul2 penangan potluck!!!
Thanks to
Kak Red & GBM+L (Geng Bas Merah Lutsinar!!!)




:::YTBACK!!!:::

20 comments:

Anonymous said...

ya allah dikkkkkkkkkkkk...ko nak suh akak tido kol brapa neh baca semua entry yg puaka sepanjang 2008 tuh...adehhhhhhhhhhh..ekeke....**nanti akak baca...tempting tol..ampes..**

**dik..blog ko ni pakai tangkal apa ni...memalam dah jadi blog wajib gak neh..mcm blog red n GBM yang lain...adeh...ekekeke**

-kak myra-

Diana-k said...

muakakakkakaa.....woit..... ko buat kak myra addicted dah weh dgn YT!!

Anonymous said...

baru baca polo biru ngan 3 hati...err...speed reading..isk isk..kena baca balik neh..wiken la..sebab tak keje ekekeke...skrg nak zzzz....sok kena keje...sob...sob..

ko kan dik...saja je letak entry2 puaka terbaik suh akak masuk baca ek..ekeekek..bijakkkkkkk..huhu

-kak myra-

ChesterChaz said...

aku rase x syok arr wt bumper.. bek ko namakn YT2008 Handbook.. ala2 perrys chemical handbook gitu.. hahaha

*ayu the sun* said...

nak jugak ada LUTSINAR tu!!!!
hahahahahhahaha

Hilman Nordin said...

oh. aku tak ya wat bumper. sbb aku tak start blog aku lg januari lepas.

hahhahaha!

happy new year!
doakan para pejuang Islam di Palestine ya!

Max J. Potter said...

oho, bumper issue kah? bumper sticker ade? hehe. nnt kak nani tgk2, skrg nk masuk kelas dulu. =) hm. psl noushy, die sudah hilang..cari kt blog tade, kat YM pun tak jumpe..tatau mane die pegi..

@LiENZ said...

AK,
Selamat Tahun Baru. Banyak gak entry tahun ni..so hope tambah2 lagi for this year! Selamat merancang untuk tahun baru!

victoire said...

bonne année..
weh makin banyak carutan ko sejak aku blah seminggu.
mentang2 laa cuti, sedap je ko updet ek.
nway bestnye pot luck tuh.
aku kalu bab makan2 ni memang feveret aku laa.

tindakan ko membawa roti jala yang dibeli adalah sangat memalukan kelab orang bujang.

ko ni.. anak dara suap epal je dah kecut ek.

dah la sempat ag kutuk ayat aku. cehss

n0n0i♥a'n'l said...

ya ~ noushy.. miss her too.. da lama da ilang.. huhu..

Happy New Year,encik kamal! ^^
Moga azam tahun ni tercapai k~

~ mizzAmy ~ said...

~ punya la banyak entri tuh dia suh baca. yg belakang2 nih banyak yg dah baca. yg depan2 tuh cam nak kena baca la kan.. ~

theorangelily said...

hepi new year yeh

eh, umoku baru 24 . err..belom lagik. bln 7 kang baru 24. hehehehe

ko jgn gatal panggil aku kakak k??

Azly_Zackry said...

aku dah bace sume itu.....

camne???
bagi lah hadiah cpt!!!

30 JALAN F3 (Zaidi Zainal) said...

best blog kau ni...simple..tapi menarik

Zamil Afiq said...

mak oit..
banyaknye yg nak kene bace..

Princess Liyana said...

Happy new year...uhuhu..moga smua yg baik utk kamu;)ahaks!

dakchomey said...

huhuhu...rase nye taun 2009 ni khas nk bace entri yg dispotkan jew erk..

ahmadkamal said...

KAK MYRA
haha
habes ke kak membacanya???
tak pakai tangkal pe la kak oiii
puaka niyang rapik je! =p

DIANA K
dilakukan tanpa sedar! haha

KAK MYRA
laa kak, saja je nak habeskan 2008 gitu..
kalo tak nak bc, biorkan je la! =p

AYU
hahaha
slamat tak lutcahaya!

KAMAL
haaa tu laa
tak terpikir lak masa buat entri ni...
napa ko tak antar aura kamal kat kamal???

HILMAn
oh yeah? tak ingt lak bila ko pindah blogspot... buat celebration nanti ek!
urm... certainly do...
rasa nak mencarut je!

KAK NANI
bumper Lisa ada lah.. mau ke?! hhaha
haa nousy
tu la kan..
mana tah dia

ALIENZ
wah... ada lagi rupanya
ingt dah hilang
thnks dtg kembali alienz!!!
harap tahun dpn byk lagi kan...

KRIEY
haha masa cuti la mau update beb!
nanti kalo ada lagi, kita g sama2 ok!
aku nak rasa konon2 masakan ko yang tak memalukan kelab bujang
eh tapi, ko separa bujang la!
mana leh masuk campur!

NONOI
tu la kan... mana dia pergi... 31 dis bday dia...
trimas 4 da wish..
hope ur 2009 will be better than 2008!

MIZZAMY
kadang2 nak ingat di mana kita skrg ni, kene la baca yang belakang2... yang depan2 siapa tahu... bukan rancangan kita! huhu

ORANGELILY
ok makcik! beta tak panggil anda kakak! haha
smat 2009 too!!!

AZLy
takde maknanya hadiah., ko tatau betapa penatnya aku linkkan semua tuh!

ZAIDI
thanks!
hahaha
*kembang*

APIK
haaa buat revision cepat!!!

PRINCESS
happy new year too my dear sayang! muahahaha!

DAKCHOMEY
ala... rehat jap je... bagi masa kowang baca... haha

zura lias said...

memule rase nk mengutuk gak..tp sbb mention pasal noush..tetibe rase rindu..penah cakap2 nak duduk berjiran..nak antar makanan sebelah rumah..mkn CKT..mane die pergie ek..dalam ym pun dh xde.. *ehh..nie kat mana skarang ek*

ahmadkamal said...

KAK ZURA
haa tu la
beta pandai memainkan perasaan wanita!
mula2 nak kutuk trus tak jadi tuh...
hahaha
mana dia hilang ek?
apa kata kita wat poster sebarkan kat tenet?
mcm ms diya hilang dulu... nak???
skunk nih kat ump kuantan laa...
dah start sem maaa

p.s - telah menyeru nama anda dalam entri 'potluck kak red'... seru2 sikit je pown! hahaha