Imsomniac!!!

0324
09 Disember 2008

Eheh!
Ni bukan tajuk album Enrique Iglesias tuh ye…

Walau pun aku minat album itu…
Banyak lagu2 best!
(ops… tak leh letak lirik lagu… kang mamat tembam meroyan! =p)

Apa pun, meh tempek gambar Enrique Iglesias untuk menyejukkan mata membaca entri!























::01 - Ring My Bells::

::02 - Push (Feat. Lil' Wayne)::
::03 - Do You Know (The Ping Pong Song)::
::04 - Somebody's Me::
::05 - On Top Of You::
::06 - Tired Of Being Sorry::
::07 - Miss You::
::08 - Wish I Was Your Lover::
::09 - Little Girl::
::10 - Stay Here Tonight::
::11 - Sweet Isabel::
::12 - Don't You Forget About Me::
::13 - Dimelo::
::14 - Alguien Soy Yo::
::15 - Amigo Vulnerable::


(*aku suka lagu2 yang diboldkan)


Citer dia gini…

Cuti ni, aku punya jadual punyalah berterabur
Keja aku bukannya banyak:

Makan, tido, baca komik, kuar merayap
And the cycles repeated…

Tapi sebab kemalasan
Aku banyak buat aktiviti dari bilik sahaja
Sungguh tak sihat kan?

Thus, mungkin, jadual tido aku pon dah berterabur
Jam biologi badan aku pon turut sama mengong dalam keadaan ini

Dan ini menimbulkan masalah kepada aku!
Aku jadi burung antu!
Aku imsomniac!!!


Sudah 3 malam, aku menggolekkan diri di katil seawall jam 2 pagi…
Golek…
Golek…
Golek…
Golek...

Rasa tak best, pusingkan bantal…
Rasa tak best lagi, pusingkan diri…
Pon tak best, kepala pusing!

Dan dalam 3 hari ni, semua itu berlaku…
Seawall 2 pagi bergolek
Pengsan hanya pukul 4 atau 5…
Giler!

Jadinya untuk menjadi hensem sihat dan kuat
Tido mesti cukup 8 jam kan…
Kita sambung la ketiduran itu ke tengahari kan…

Raya hari tuh pon bangun tengah hari!
Lembu semua dah siap dilapah, baru turun bawah, makan juadah raya!
Teruknya begini kan…

Malam semalam pon sama, tak boleh tido
Pagi ni, membangunkan diri awal, buat macam2 keje

Apakah aku akan imsomnia lagi malam ini???


Hurm…



:::YTBACK!!!:::

16 comments:

zura lias said...

tak..tak..bukan imsomnia..maybe kembung di pipi n perut..jaga-jaga..takut badan pun mengembung gak..tak dpt le jadi jejaka pujaan dah..ahahahahhaa

Princess Liyana said...

ceh..tido la smpai ke ptg ;P..mesti lg hensemmm..btolll..tak tipu ;P

diya said...

tak bangun lg ke... ? huhu. sblm ni, ada gak kena insomnia. tapi, nasib lah tak lama. err.. gambatte! :P

diya said...

curious jgk ni. dh boleh bukak ke entri tu? ke dh pts asa? :p

izzat aziz said...

sama cni.. tp bukan insomniac ke apa tp mmg suka jaga mlm..haha

orang azan subuh, trus solat.. phtu siap trus tdo.. zohor bgn..haha

victoire said...

kena je mase aku tag ko.
datang2 nk bagitau, tengok aku tengah dihina. cehhss.

weh aku suke dimelo ngan do you know.

Hilman Nordin said...

weh. p mengeblog setiap kali ko berinsomniac.

and yes, you are going to get it tonight too. hehehe =)

~ mizzAmy ~ said...

~ dah jangkit dengan yonna la nih sampai kena insomnia. ~

CHIKA said...

insomnia ok apa.
lagi2 kepada blogger.
waktu insomnia la boleh merapu entry.
HAHA
:P

ahmadkamal said...

KAK ZURA
wa tak kesah la tak jadi jejaka pujaan...
biarlah beta hidup bersendrian!
dari berdua menyakitkan hati je!
ahaks! =p

PRINCESSS
kang ai ensem, u meleleh air liur kat i... tak pandang fahrin dah!

DIYA
thnks diya...
pukul 430, giler la tak bangun lagi! =p
ehem... pasal entri tuh...
anda rasa bagaimana???

IZZAT
beta mula2 mmg gitu gak
gatal2 suka jaga malam..
tapi tah cmna kesedaran muncul nak try bangun pagi...
thus berusaha la tido malam..
tak bleh...
itu yang rasa imsomnia tuh

KRIEY
ko ni kan...
tak paham lagi ke?
bila masa aku mau buat itu tag???
kan dah berlonggok ko bagi, aku tak buat pown!
yerp dua lagu tuh best!
sama je, cuma len bahasa!

HILMAN
nope... it simply dissloved away...
kalo berblog tiap kali imsomnia, kualiti entri tak dijaga, dan kelam kabut wat pe?
wah... aku macam slalu jaga kualiti entri je! =p

MIZZAMY
yerp... her virus is contagious!!!

CHIKA
ah tak payah!
crown merapu tuh mmg untuk chika chika dan chika sahaja!
beta tak mau rampas takhta!

:: Cikgu Wiween :: said...

haa golek2 jugak subuh jgn rupe bangun kalo x kak ween hentak kang! gagagag ;p

cuihh letak gambo si enrique 2 menyejukkan mata??? tidakkkkkkkkkkkkkk! lenkali letak gambo Datuk Shahrukh Khan baru besh :p

Liza said...

jgn sampai nak tidur kena makan ubat tidur dah ler dik

IamYonna said...

haha :p
mcm aku!!
tido lepas subuh lg best.
tp bgn lepas t'hari tu mmg kepala gile weng la!

ko kejap ni :D
nnt masuk blaja xde maknenye

Princess Liyana said...

Fahrin sahaja mampu mbuatkn princess ..... Uhuhu

azie said...

anak dara sapalah ni,ahahahah

ahmadkamal said...

WIWEEN
kak ween ni napa??
taste makin berkurangan ni...
datuk srk???? hero tua tuh???
ish.. nampak sangat kena dikawenkan cepat2 sbelom lagi parah!!!

LIZA
thinking of that.. but i think it wont get that far...

YONNA
ur virus is contagious!!!
haha...
ala... aku masa blaja pon sama!
jadual aku lagi la sem depan...
lapang giler!!!

FAHRIN
ye la princess.. hanya dia yang mampu (aizut)... tapi bukan beta (kerispatah)
=p

AZIE
dari kawan ko si ena tu mau tido sampai ptg supaya jumpa fahrin!!!
haha