Layankan aja update ini!!!

0334
26 Disember 2008

Losing my momentum to update…
Yelah, di akhir2 cuti kan, rasa macam tak cukup je masa untuk cuti…
Masa tengah cuti, mati kebosanan…
Bila akhir2 gini camni la!

Sibuk 2 3 hari ni dengan bermacam benda
Jadual jumpa orang2 sebelum pulang ke UMP…

Biasalah, manusia2 itu…
Bila aku tiada di KL, di seru-seru..
Bila aku di KL, semua diam seribu bahasa…
Kalo aku tak bising, takde la mau jumpa…

Lantak la kome…

Aku sempat jumpa 2 3 je orang…
N will update bout that later kowt

Sibuk menambahkan bahan bacaan untuk dibawa balik ke UMP
Inkheart Trilogy dah separuh baca, kini di Inkspell
Seseorang memberikan sesuatu…
Adikku menambahkan buku Dan Brown, Digital Fortress
Dan aku pulak, ada buku2 yang aku simpan dari dulu, tapi malas baca…
Thus, banyak juga bahan bacaan waktu lapang dibawa ke sana…

Esok mau g potluck kak red…
Pergi dengan Mr A, tiba2 dia sakit kaki lak tersepak batu masa swimming
Tu la, swimming tak ajak!
Aku rasa, dalam banyak2 mende akunak buat cuti ni, swimming je tak tercapai!





















Rasa lambat mau canang2 pasal potluck kak red ni, aku tempek je la banner dia ya!
Harap jumpa semua di sana
N, maaf kalau aku tak kenal anda
Kalau anda bukan regular di YT, aku memang tak kenal
Aku tak banyak menghabiskan masa dekat ruangan komen kak red
Maaf!

Tadi sibuk membeli stok makanan untuk balik UMP
Dan mencari jugak ini : Lentera Timur















Jangan banyak bunyik, aku ske, lantak aku la…!
Haha

Tadi ke laman web UMP
Tengok jadual untuk sem depan..
Result?
Ok la…
Puas hati!

Sem depan, kelas cuma 2 jam isnin, 2 jam selasa, 1 jam khamis

Tengok jadual, asalnya start 30hb ni, sebab 29 cuti…
Kuliah 30hb dibatalkan pulak…
31 rabu, which takde klas
1 jan confirm la cuti kan…
2,3, 4 takde kelas..
Maknanya kelas aku cuma start 5hb!

Abes apsal nak balik awal???
Bior la… duk umah menghabehkan beghas je!

Urm… memang tatau nak update pe lagi…
Tunggu la ek bila otak dah stabil sket…
Skunk mau berhuha di rumah dulu!



:::YTBACK!!!:::

7 comments:

lilRed Farah said...

SITOT???? APEKAH????

weyyyyyyyyyyyy tak adil weyhhhh!!!!!
mau jumpe kamu!!!!
gimana nih sih?

~ mizzAmy ~ said...

~ dah nak abis cuti ker? kenapa baru bagitau. baru plan nak ajak jumpa-jumpaan. hehehehe.... ~

:: Cikgu Wiween :: said...

alaah dak jambu cukup2 laa tu membaca. jom laa kita tgk wayang sampai lebam bijik mata pulak! gagaga

errk...kelasmu start 5hb? kelasku start 5hb jugak. Tidakkkkkkkkkkkk! *sob*

ahmadkamal said...

LILRED
haha lantakla siti ke ramlah ram ke...
lekla.. ko duk diam2 ngn abam35 ok!

MIZZAMY
eleh! gediks!
meh bagi no makcikkat facebook, leh la rancang bila2 beta ada kat kl nanti...

WIWEEN
beta dah tgk wyg la...
citer histeria
dia kata ada part ciom2...
skali dia potong!
siot!
muh sbgai cikgu
haku sbgai stdent
laen tuh!!!~

tomato_masam said...

wah...sket nyer klas next sem, best gilew~ hehe =)

:: Cikgu Wiween :: said...

cisss suke anda yek kalo ada part ciom2!!! elok laa ditapis! hempuk ngan peti ais kang mau? :p

ahmadkamal said...

TOMATO MASAM???
mmg sket.. sbb diowang suh tumpu pada 2 projek... so sama gak la... =p

WIWEEN
ala... takkan nak usya sket pown tak bleh???
ala...
boleh la...
boleh ek???