Erk!?

0249
09 Julai 2008


Masa2 awal2 semester gini la semua owang bersemangat
Ada yang semangat giler nak studi
Ada yang semangat giler nak jumpa junior baru
Ada yang semangat sebab makin debab sebab cuti!

Aku ngan roomate aku lak semangat nak kemas n hias2 sikit2 bilik ni...
Ye la, awal semester gini la pown adanya masa nak kemas n hias2...
Tengah2 jangan harap, mau aku campak je barang merata…

Apa aku buat kat bilik aku???
Tungguuuuuuu!


Aku tak sempat kuar lagi, so aku tak sempat beli barang2 yang aku nak hias
Roomate aku lak sempat kuar semalam, so ada la satu wallpaper dia beli nih...
Ala, kertas balut adiah wat wallpaper je!
Mana mampu nak beli wallpaper betul!

UBAH GAYA HIDUP!!!~~~~
*baca dengan nada mengerikan, macam hantu nak nakutkan owang, sambil bayangkan figura orang yang mengucapnya di khalayak ramai dulu...*


















wallpaper di meja dia...


Aku nampak cantik je wallpaper dia...

Takde la berbunga2 cinta sangat, which i like
Tak rock la bunga2....















hahaha ada motif orang2...macam kuarga ngn kanak2 lak...

Aku tenung-tenung...
Renung-renung...
Pandang-pandang...
Jeling-jeling...

Erk??? Apakah????














nampak tak apa yang aku nampak???
yang merah tuh sowang laki... sowang pompuan...
warna merah... diorang sepi...
ada gak kapel laki-pompuan...
eh eh???
ada kapel laki-laki, ada kapel pompuan-pompuan???
apakah???


Adakah roomateku pendukung ’aktiviti bebas’??

Lariiiiiiiiiiii!!!!



p.s - gurau2 je ha....



:::YTBACK!!!:::

21 comments:

dan akulah perempuan separa muda itu. said...

hehehe.
tunggu kamu dan siap kemas dan hias, jangan lupa snap snap foto ya.
hahaha~

lilRed Farah said...

die kn benonye hint hint kat ko tu tau......siap la ko mlm ni.....wakakakakkakakak

~ mizzAmy ~ said...

~ ingatkan zmn sekolah menengah jer main hias2 bilik tampal wallpaper nie. rupanya sampai kat U pun ker? hehehehehe...

btw, selamat berhias la ekh. nanti, jgn lupa snap piccas okeyh? ~

attiey said...

wah..ceria la study pasni ek...keh keh..

erm..blog nak private ek pasni..

FAIZUL said...

pendukung aktiviti bebas? abes la ko..baek berhati2...hahahahaha..

mazudi said...

Best tau bila awal sem planning planning ngan room mate camana nak kasik ceriakan bilik.

Ehh.. korang ada beli tikar getah ker? Haha.

err... xtvt bebas tu apa definisi dia eek?

Zaheera said...

Semangat giler ko...

:: Cikgu Wiween :: said...

mak aih..gajin menghias bilik hostel daknih..kak ween dlu menyemakkan lagik ade la..abis katil penuh dgn bear aje! wkakkakak :p

errr..wrapper yg dibuat wallpaper itu mmg cun gak. yg ade org solo, kapel tu..pencipta menda tu tgh keliru psl dia nye sexual orientation kot?? aagaggagagag ;p

Princess Liyana said...

ecece.huhu diapun nak hias bilik:p
ahaks.rajin2 hias bilik ok:P

Eer,ada perkhidmatan tak?tolong hiaskan room princess skali:P leh?

ahmadkamal said...

NOTAKEMATIAN
tak perlu rasanya... bukan ke mak cik joyah leh nyamar jadi tukang sapu seluruh asrama n msuk usya bilik kita??? lalalala

LILRED
hahahaha tu la kan.. klako kan..

MIZZAMY
yerp... will do that...

ATo4
ceria tuh tatau la...
yerp mau pvt...

TRUANTA
"rela didukung"
(statement tak leh bla)
huhuhu

MAZUDI
tak la... ada karpet! haha
err.. pk sendri... use ur imagination! takleh lebeh2!
huhuhu

MAR
yerp mangat!!!

WIWEEN
bear2 tak leh... tak macho!
haa.. tu la kan... kliru kowt
hampes je wallpaper itu...

PRINCESS
no no takde perkhidmatan...
takleh2... nanti awek beta marah!
ops!

:: Cikgu Wiween :: said...

eleh..ye la tu xde bear.ntah2 sorok dlm almari nih.bile mlm jek bwk kuar buat bantal pelok.eheheheheheh :p bear sgt kiut ape! ;p ;p

NuRuL said...

hoho..rajinnye dia..:)
dah masuk sem baru ya...semoga semangat tuk study tak hilang di bawa angin okies...
gud luck bro...dh di private jgn lupa invite saya..saya bz skang nih..takleh nak buka blog cam dulu2 lagi..huhu

Princess Liyana said...

huhu ok then:)hik2

ahmadkamal said...

WIWEEN
no no! bear is not allowed in my room...
unless kalo ada owang bagi... bawu sedap peluk... lalalala

NURUL
yer... dah masuk sem baru... thnks....
nanti bila saya pvt saya invite... saya ada emel cikgu... huhuhu

PRINCESS
hahahaha... princess komen ayat pasrah! lalalala

Rush Murad said...

salam... first time masuk blog... apa nama ekk? cantik 'wallpaper' tu... tapi dia punya kaler... terserlah... rainbow..... ala2 bendera gitu2.... yg itu2..

p/s: teringat zaman student, segala mak nenek bawak masuk bilik, dah tu pandai2 pi tukar langsir ikut citarasa sendiri... :O

dakchomey said...

dia wat survey lak kat wallpaper kwn2 dia..aduhai..

IamYonna said...

ahaha..
cantek wallpaper tuh..
err tp sangat mendatangkan syak wasangka :p
hoho

Noushy Syah said...

I think that wallpaper is gr8! Not only it colours the atmosphere of the room but it interprets the happy shades of life...whichever you perceive it..:)

..and how about yours?

Another rainbow or just black and white?:p

Alin said...

nak tengok sket ko decorate mcm mana pulak haha.

aku dah tak sabar sabar nak decorate bilik aku balik utp nanti. hee dah ada macam macam idea dah..

ahmadkamal said...

RUSHMURAH
thnks sebab lwat YT.. walau pown dah dipvtkan ni...
erk.. nak tukar langsir??? tak daya la plak...

DAKCHOMEY
napa? tak leh ke?
maknanya beta prihatin dengan rum8 beta!
huhuhu

YONNA
haha kan... syak wasangka sangat...

NOUSH
mine? blom beli lagi... coming soon...
adalah.. tggu n lihat!

JAZLIN
haha... ko menang la kalo decorate2... aku malas beli barang2... mana ada n perlu je!

ahmadkamal said...

*typo*

-RUSHMURAD-