Escada dan Cuti2 Malaysia~~~

0246
6 Julai 2008

Maaf lama tak update!
Beta busy yang amat!
Plus...

Ok, just short update... beta letak banyak gambar dah la ek!

Firstly apakah ini???















A Parcel???

Huhuhu, hari Jumaat dimulakan dengan beta pergi mengambil bungkusan ini di Skynet Jalan Gombak...
Sesat, berpusing2 kerana tidak tahu jalan ini di mana...
Maen redah jerrr!

Moral 1 – Jalan Gombak tak semestinya di Gombak, Jalan Klang tak semestinya di Klang, Jalan Pahang tak semestinya di Pahang, Jalan Kuching tak semestinya di Kuching!!!!

Ingatkan kalo Gombak dekat la dengan umah aku. Last sekali jauh giler!

Tak cukup kosa kata ke nak buat nama jalan. Perlu ka amik nama2 len untuk dijadikan nama jalan!

Masa aku sesat, aku salah kerajaan kerana tak memberikan nama jalan sewajarnya!!!!
Ops! Salahkan kerajaan pulak!

*****














Tengok betapa hancurnya kotak ini dibuat oleh owang2 Skynet... memang hampeh!
Customer service pown wat saket ati je!















Gegehnya penghantar hadiah ini buat itu sampah sarap! huhuhu


Hadiah ini adalah dari Diya.
Aku ada menang contest dia dulu mengenai meletakkan slogan yang paling seswai dengan gambar
Menang saguhati sajer, tapi sedunia aku canangkan!! Huhuhu




















Miniature Escada? I like!!!






























The Card + Bday Card...

erk? Tulisan....
hahaha ampon!!!

Escada??? Aku tatau ori ke local
(ops! Ampon Diya)
But i like!!! Aku ske sangat!!!

Sebab aku bukannya reti nak beli mende2 cmni...
So kalo dah diberi adiah gini, aku memang hargai...

Thnks a lot diya 4 this present 4 the contest n my bday!
Really appreciate it!!!

Seterusnya, lepas Jumaat, bertolak ke satu tempat!























































Aku dalam perjalanan...
Note the AK310 shirt!
huhuhu


Aku bercuti!

Dan cuti ini memang dirancang, kerana aku yang kepingin merehatkan diri sebelum semester malu bermula.




























Perjalanan di remang senja...


Di mana kami bercuti!?














Chalet yang cantik + affordable!


Kami bercuti di Telok Batik!















Dapatlah aku gunakan body lotion adiah ini!!!


3 jam ++ perjalanan dari KL

Berbaloi kali ini, kerana aku rasa release sangat tensen!



















The Scenery

Berendam dalam air laut, ditanam dalam pasir pantai wah bestnya!






































Best aku ditanam!


Tapi hasrat aku untuk mendapatkan kulit sedikit gelap tak termakbul... balik2 tuh, kulit aku masih lagi putih tulus bersih murni disukai ramai!
Adeh!

Ingat nak itam sket, sekali tak de plak!

Takpelah, dah nasib aku lebeh pigmen putih...

Sehari 2 malam je! Dan puas
*****

Sepanjang perjalanan, aku keep check emel aku melalui GPRS
Ada yang setuju aku pvtkan, ada yang tak...

Apa pun, aku akan pikirkan semasaknya...
Just as i said before, precaution

Kalo lah tiba2 jadi sesuatu kat aku, aku nak pvtkan, at least ada emel2 pembaca aku yang best2!
Aku suke korang yang bertandang di sini
Aku tak nak lost contact ngn korang

That’s why aku mintak awal2

Apapun terima kasih!

Semester baru nak bermula…
Lagi 3 jam aku nak bertolak naiki Lisa aku ke Kuantan
Dan aku akan sambung cerita aku semester ini di sana malam ini, kalau ada internet!

Ok, semua take care!
Trimas kerana bertandang!!!



p.s – maaf tak sempat blog walking.. maybe akan dibuat in a short time!



:::YTBACK!!!:::

16 comments:

Rina said...

salam..

wah, wah, wah..... kamal gi bercuti!! besh gle! hehe.. bw Lisa skali ke? LoL.. best x kat sana?

haha.. xtahan dgr ayat ini :

"Tapi hasrat aku untuk mendapatkan kulit sedikit gelap tak termakbul... balik2 tuh, kulit aku masih lagi putih tulus bersih murni disukai ramai!"


hahahahaha.. putih tulus bersih murni?!!! kedengaran unsur2 riak di situ! lalalala...

pape pown, have a safe journey k! ataupun da sampai ke ni? hehe.. and all d best for the new semester!

~gambatte ne!

lilRed Farah said...

slamat balik ke ceruk kampung.....err.....nak tukar kulit ngan aku tak??? hiks!~

ko kan mmg kana2 sekolah yg chumeyl

dakchomey said...

omg..my family baru rancang nk g teluk batik.. tup2..dia da gi dulu..x aci nie..souvenir fara adew x? klu x dew, jgn blk kl..

ahmadkamal said...

IRINA
huhu tak bawak Lisa la... kan dalam gambar tuh aku duk belakang je...
kalo tak tahan, sila klik 'x' di atas tuh ok! huhu
dah sampai kl la... sehari je pegi...
ko balik u ko still prak haa???

LIL RED
hahaha... tak mo... kulit ko mesti kurang anjal dan tegang macam kulit aku! hahahaha
budak sekolah??? apakah???

DAKCHOMEY
hahaha nak wat cmna...
dah balik kl, n dah balik kuantan pown!
takde maknanya sourvenir2... kopak duet beta!

Rina said...

praktikal aku da abis la.. =p jumaat lepas tu last day. esok start la sem baru.. sabo je la..

neway, ak prasan ko dok blakang, saje je tanye.. =p hehe.. maknanya ko dah sampai ump eh? haha.. sbb tu la ak wish safe journey, tgk, kan da sampai ng selamat!

haha.. sila abaikan ayat di atas tu ye..

=)

victoire said...

aku bukan main skip main kapal layor sbab tak nak itam..
nak kerek aku lagi putih dari awek aku. hahaha
bajet mat salleh aa nak tan ek? =p

oh ya, Avenue Amerigo Vespucci bukan lah di Amerika walopun Amerigo Vespucci yang menemui Amerika..
sebaliknye di La Rochelle.

Adzrul Ariff said...

Bercuti eh. Best tu....
Yang cerah nak jadi gelap, yg gelap nak jadi cerah..huhuhu. Aku takkan berjemur dah, warna kulit aku dah ngam-ngam dah. heheh.

~ mizzAmy ~ said...

~ wah, dapat Escada dari Diya ekh? nie jeles nie... siap bagik birthday card gitu.

syoknya dpt pi bercuti sambil menenangkan fikiran. nak tukar kulit tak? hikhikhik...~

ahmadkamal said...

IRINA
hahaha... ye la tuh.. sebab ko wish la aku slamat sampai! huhuhu
thnks ye!
gud luck 4 new sem!!!

KRIEY
haha lantak r...
aku tiba2 rasa aku terrrlampau putih! hehehe
kalo cmtuh, nanti masa ko balik sini, kita compare la sapa lagi putih... sapa menang, yang kalah kene belanja! hahaha
erk... tiba2 ada kuliah fakta lak di sini....

ADZ
ngam2 tuh warna macam mana??? huhu
ye la... tak bleh ke aku nak tan sket??
feelin owang putih sat!
huhuhuhu

MIZZAMY
hahaha jeles ke?
buleh ke tukar kulit? bukan saiz dan bentuk tubuh laen ke??? ops!
huhuhu

Alin said...

ece bercuti akhirnye ko eh... hehe, ni mesti jealous sebab aku banyak bercuti haritu :D

selamat kembali ke ump!

Princess Liyana said...

Wah wah tuanku!huhu:)
bestnye dapat hadiah dari Diya. Ahaks.Diya dearie,kakngah nak hadiah jgak:)

Huhu..em, amboi. berjalan sakan, tuanku ni memang nature suka bjalan ek..

Haha,ada special celebration ke 11hb 7 ni?:p
Ahaks

ahmadkamal said...

JAZLIN
ye la... aku ngaku aku jeles ngn ko..
at the same time aku memang nak pegi pown...
thnks!

PRINCESS
itu tandanya dia sayangkan saya lebeh dari awak! hahaha
tak de la spesel2 celebration la.. tak penah pown celebrate...
tapi kalo ada yang nak blnja candle light dinner boleh je!
lalalalala

:: Cikgu Wiween :: said...

omak!!! ada kepala di atas pepasir lautan!! agagagagagga :P

ahmadkamal said...

WIWEEN
hahaha... tapi kan, tak perasan ke kepala itu hensem???
hahahaha

Zaheera said...

eh... asal ada mamat yg aku kenal ikut menyibuk? Amboi2, dah pandai dah si Azly ni gie jln tak mereport kat aku... Holiday sakan yek korang berdua...

ahmadkamal said...

MAR
anda jeles??? anda tertekan???
taip JELES ke 38877
setiap sms dikenakan RM500
huhuhuhu