Finally... an update!!! =p

0255
22 Julai 2008

Sori… aku tau lama giler aku tak hapdet…
N dah ramai menjenguk ke sini dalam perasaan hampa dan berduka cita
N ramai bertanya2 aku ok ke tak...

Ok, mari buat press conference!
- yerr… saya ok je… sihat walafiat…
- ke mana saya??? Merata2!!!
- Apa saya buat??? Macam2 aktiviti deh!!!
- Saya kawen lari di Golok???? Hey, sapa wat gosip tuh!

Susahnya jadi popular, sampai kene wat PC baru sume setel!
Huhu

Hari Jumaat tuh aku balik umah.
Menumpang kenderaan UMP
Memang teringin nak balik rumah sementara tak banyak kerja ni, n aku nak amik semua buku2 aku.
Mula2 ingat tak guna dah, sekali bila nak start PSM nih, rupanya semua guna
So, aku balik rumah untuk ambik semua buku teks aku!

Dah alang2 sorang staff UMP ni nak lalu KL, aku ikut sama la...
Jimat sikit duet aku... jimat RM130 beb!
Talking bout money, apsal JPA tak masuk lagi ni?
Aku dah sangap meminjam duet2 kawan2 yang dapat PTPTN ni…

Balik ke rumah, ada misi juga...
Cari baju dinner
Bajek RM 100, terbeli RM 120...
Ada la sehelai baju plus jaket
Takpe la berhabis, last year kan...

Talking bout dinner, apa ke bangang la organizer wat sama hari dengan Simposium Biotek tuh…
Takkan la lepas penat2 simposium dari pukul 8 pagi ke 6 petang terus nak siap2 g dinner!
Mana sempat aku nak bersiap!
Huhu

Tak faham kenapa, tahun ni ramai tak nak pergi dinner
Sama ada bajek, atau ada konflik dalaman.
Bagi aku, bila lagi...
Guys! This is our final year...
Masa ni lah nak create memories bebanyak…
Ni sampai nak kena pujuk2 rayu2 untuk g dinner..
Apa ke he nya???

Kadang2 aku sedikit terkilan bila dapat batchmate yang tak ske huha sangat..
Kat sini kan, to tell u the truth, aku jadi sedikit baik..
Diorang ni nak berseronok, asik pk tuh, pk nih, sampai la tak jadi nak berseronok...
Macam2 plan hilang gitu je!
Adeh!
Kalo aku kat umah, tentu aktiviti rambuan melampau berlaku!
Hurm...

PSM
Baru jumpa supervisor tadi
Dan aku dikehendaki cari bermacam journal dalam masa seminggu ni untuk fahamkan tajuk aku
Tapi bila pergi seminar PSM tadi, dia suruh pulak submit chemical2 yang nak dibeli minggu depan!
Mana sempat nak fikir2 n bincang dengan supervisor lagi!
Tajuk pown aku tak faham sangat lagi...
Hurm, hope will get through this...

Ada satu repot Process Control Lab on hold.
My groupmates expected me to do the results part this week
Nak kena submit petang sok kat diorang untuk edit, pas aku update YT ni aku nak buat!

OSH sok macam ada kuiz je...
Malam2 kang la baca...
Petrol Tech ada 2 chapter kene baca by Khamis
N Oleochem untuk kelas malam sok belom revise apa pun...
Petang sok ada seminar PSM lagi!

So faham2 je lah ek.. keje aku makin bertimbun
Kadang2 nak pecahkan diri pown ada
But, masih awal sem, enjin keje tak panas lagi…
Tu yang macam lambat sikit…
But at least, enjin aku cepat sikit ’panas’ dari kekawan aku
Diowang masih mampu tengok movie memalam, dating sume!
Huhuhu

Maaf YT jadi gini
Aku tulis ni pown hanya ikut flow
Malas edit pape
Malas color2 kan
Terima this entry as it is ek!
I’m busy…

Aku akan cuba update sekerap mungkin dengan entri yang lebih tersusun dan kreatif
Sehingga membuatkan korang datang ke sini berbaloi!
Sehingga korang guling2 macam tenggiling tergelak ok!
Huhuhu

For now, wish me well with my tasks
N aku akan sedikit demi sedikit blogwalking sambil tinggalkan jejak!
Sabar! Aku buat masa aku senggang!

Till next entry, take care ek!!!


:::YTBACK!!!:::

11 comments:

Princess Liyana said...

Hai tuanku,apa barang kawin lari kat golok. Tuanku kan nak kawin kat castle yg besar tu:p

Ada tari menarike?:p

Selamat studyla ek:)chayo2!

:: Cikgu Wiween :: said...

ooh laa laa! Akhirnye dak kamal da apdet.eheheh sian laa dak kamal ni. makin bz nampak dik.tp sempat lagik bicara ttg dinner & pikir baju ape nak pakai masa dinner ek.agagagag meh la nak tgk sket jaket tu.hihihi :p

ahmadkamal said...

PRINCESS
hahaha double meaning sangat maksudnya...
kat golok r... murah sket... lalalalalala
thnks! samat study gak!!!

WIWEEN
hahaha akhirnya kan....
erm... bad luck la tgk baju dinner sbelom dinner... bila dinner beta tunjuk ek!!! huhu
thnks la selalu jenguk... nanti beta abiskan komen di entry2 kak ween yang bertapuk2 tuh!

attiey said...

alolo...ciannya die bz..ihiks..
kalo dulu, rmai yg xmo p dinner sbb wisau x smpat nk cover study itu ini..

tpi skali pkir, rugi klo x pegi..

pepun, mane2 je lah... (^_^)

~ mizzAmy ~ said...

~ tetiba pulak nak kawin sampai ke Golok, apa kes? hahaha...

org laki nak bersiap pi dinner pun berlama-lamaan ker? siap nak make-up bagai ker kamal?

btw, good luck okeyh. siapkan kerja2 sekolah tuh. nanti tak siap kang, tak grad. :P ~

ahmadkamal said...

ATo$
sian je!? meh tolong meh!
tu la... diorang macam tak pk panjang kan..
inilah masanya nak cipta memori...
aish!

MIZZAMY
haha... itu tandanya saya mau kawen! hahaha
ye la... ingat laki tak siap lama2 ke....
btw, tuh nak kena kira perjalanan ke hotel tuh la... nak sembahyang maghrib lagi.. tu yang macam tak sempat...
baek mak cik! nanti saya siapkan keje2 saya!

IamYonna said...

oit..
perlu ke ko mengeluh nk siap dinner x cukup time
aku bekhen ko kang!
agaggaaa..
dak laki takat pakai baju je, xde tempek2 mekap nye.
lain la pompuan mmg kompom x sempat :p
huhu..

anyway,bagusla assg ko wat awal2. aku ngan kawan2 aku dulu, lagi sebulan 2 nk submit baru la hegeh2 nk buat huhu.. buat awal2 ni mcm lemau la sket.. tp bagus la ko buat awal2 kan :)

ko last year blaja la ek?
pesal kawan2 ko sengal sangat tanak join dinner tu!!
kalo aku la, sangat la semangat.
da la last sem blaja..
pastu lepas ni da xde da jumpe2 cmni..
xkan tanak memories kan?
sayang kalo x join..
nape x wajibkan je? :D
hee..
sangat rugi kalo x menghargai kenangan..sebab benda tu xkan berulang :)

gd luck for ur assg ok..
xpe la..
nnt2 ko free ko blogwalking la eh

DeWi said...

bz nye die.. smpi owg kt keliling die.. die xmo amik pdulik.... g tnds ingt

parkia speciosa

tgh mkn... ingt

parkia speciosa

tgh tdo, tmimpi2..




ishhh....

perkia speciosa

ahmadkamal said...

YONNA
ko ni... asek nak bekhen aku je... tau la tangan ko besar! ops!
ko apa tau! ko laki ke? ko ingat laki tak bersiap lama ke?? hahaha
takde la... tak sempat sbb fikirkan perjalanan ke tempat dinner tuh lagi.. kene singgah semayang sume... thats y!
tu la... bongong kan diowang... lantak la... malas nak pk dah...
eheh! ayat last tuh... macam rayu aku komen di blog dia je!
nanti la aku catwalk kat blog2!

DEWI
bior la! sibuk je...
salah sebenarnya...
pg tandas, teringat muka shuwa...
tgh makan teringat muka shuwa juga...
tgh tido termimpi2 shuwa...
oh shuwA!!
hahaha

Diya said...

huhu. dlm sibuk2 pun boleh jugak bising2 kata org uat entries recycle [org lain tak bising pun,huhu]. diya kemalasan sbnrnya.

ahmadkamal said...

DIYA
laa dah namanya recycle, so sound je la.. hahaha
sbb sbenrnya bila recycle gitu tak teruja nak komen.. so tu yang suh refer entri sebelum tuh! huhuhu