Twenty Two Part 1.0

0251
11 Julai 2008

Birthday aku tahun ni aku dapat rasakan lain dari yang lain
Macam2 yang berlaku dan aku nak blog pown banyak
Aku tgh rangka2 ada 3 part untuk this event, but yet, my condition tak mengizinkan...
Aku tengah sakit tekak tanpa sebab dan pening2…
So layan je la mana de!

This entry is related to this entry.
Aku tulis lambat due to that reason, so ini bukan plagiat ye cik Dewi
Ini hanya lah cerita yang sama but dilaporkan dengan cara yang berbeza
Ok!

Mula2 tercetusnya idea dari Cik Dewi & Mr Final nak tengok Sepi.
Wa ok je, memang terasa nak tengok skali lagi pown
Rancang punya rancang, sume masa macam tak kena
Banyak sangat jadual clash antara kami ber3
Dan ada yang busy terrramat!















Sepi...


In the process, aku tensen gak, macam tak jadi je...
At last, dapat gak satu tarikh yang betul2 sesuai untuk kami
N kami mengajak Emy untuk ikut sama
She’s my classmate n kawan juga dengan Cik Dewi
So takdelah sowang je Cik Dewi kan

Kami masuk ke panggung di Teruntum, yang baru tuh kan
Tak ramai orang, in fact, dalam panggung tuh ada 6 owang je tengok citer tuh termasuk kitowang!
So suasana sepi memang teraser la...

Citer tuh aku tengok kembali
Ada some part aku still rasa ghostbump like before Ada some part aku rasa bosan yang amat sebab dah tau jalan criter
Habis je citer tuh, kami bergerak pula ke Terminal, Mr Final nak tukar tiket
Alih2 si Dewi mintak ke Secret Recipe la plak… Dalam ati aku, dah bajek je…
Hahahaha















All cakes!!


Sebab si Emy pernah berjanji nak belanja aku, so aku demand nak satu kek besar indulgence
But aku hanya dapat one slice of chocolate cheese je
*dengan nada tak bersyukur*
Lalalala
Diowang lak, tiga2 beli indulgence















Choc cheese dari Miss Emy


Dalam perjalanan balik, singgah di gerai favourite aku kat Jalan Gambang tuh, Sinar Mesra
Aku tatau apsal, aku memang suka nasi goreng dia, teraser beb!

Bukak la kek2 tadi, konon nak wat appetizer / dessert
Aku punya la mencari choc cheese aku, sampai semua kotak aku bukak, last2 bawu jumpa
N tiba2 Cik Dewi pass aku Indulgence dia sambel cakap ”Hepi Besday”
So aku dapat la 2 slices of cake















Indulgence from Cik Dewi


Makan2..
Aku order mana mampu je
Kan ubah gaya hidup!















Aku & Mr Final


Aku dah start rasa len macam kat tekak aku, so aku mintak nescafe suam je
N nasi goreng USA
N sotong goreng tepung
Cik dewi n Emy mintak nasi putih, tomyam, telur bistik n air laici n tembikai
Mr Final lak mintak nasi goreng daging merah n air tembikai

Makan2…
Borak2…

Usik2…

Sengal2….

Propa2…


Sampailah time nak bayar...
Skali Mr Final kata nak bayar!
Semua sebab besday aku!
Adeh nyesal tak mintak lebeh2...















Cik Dewi & Cik Emy


So kiranya kuar on 10 Julai tuh
Emy bagi aku Choc Cheese
Cik Dewi bagi aku Indulgence
Mr Final lak belanja makan

Wah best kalo besday ari2 kalo ginih!

Balik ke UMP, singgah di astaka, ada Malam Gagasan Budaya Kelab Kebudayaan
Kalau tak, aku main gamelan malam tuh, but, aku baru je berlatih, n tak mahir lagi
So aku tak main la

Wah.. ramainya junior…
Sempat la gak tayang muka hensem-kacak-bergaya kat sume!
Hahaha



















Muka hensem-kacak-bergaya... hahahaha


N then balik, bukak blog, siap sedia untuk nak pvtkan blog ini pada jam 12 tepat...

Aku tahu, tapi aku wat tahu...
Aku dapat rasa ada sesuatu akan terjadi...

Apakah???



Bersambung di Part 2 nanti....


p.s - berikan beta masa ye... tgh tak berapa ok!


:::YTBACK!!!:::

14 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ wah ini birthday boy siap pi tgk citer SEPI dan dpt makan kek. alah, slice pun tak per la. janji ada org nak belanja kan?

tak mau2 duk puji diri sendiri ensem,kacak, bergaya? yer ker? hikhikhik... :P ~

lind said...

hmm.. adakah daku TERLAMBATTTTT?

sori dik kamal

lambat. ketinggalan

adoi

HEPI BELATED BESDAY KAMAL..

moge murah rezeki panjang umo. bahagia lah selalu hendak nya bersama sidia yg tercenta. ewahhhhh

lilRed Farah said...

ye lah...aku rasa aku setuju dgn kata2 kak red yg ko ni hensem...tp sbb ko adik ...aku TETAP nak kata ko chumeyl...buleyh?????

cepat balik ye.....kalo tak tiket nak blanja expired!~

Princess Liyana said...

Bestnye dapat makan secret recipe. Indulgence tu my fav.huhu tp skang tgh mengidam cheeze choc:)sedapnye!tunggula jj. tak lama lagi princess sampai:p

Mode gembira KPM dah masuk:p
Kita enjoyyyy!hihi

IamYonna said...

eh..
btw,
choc cheese tu gile bapak sedap :p

IamYonna said...

heh..
aku bekhen ko kang! ahaha..
aku x dpt carik klimaks cerita di mana badan ko blah blakang sakit :p
ehhe

ahmadkamal said...

MIZZAMY
huhuhu ye la janji ada owang nak blnja...
yang di sana tak mo belanja ke???
ehem! kan ini blogger tatau malu!
lalalalal

LINDOSH
siott je dosh.. yer anda terlambat.. sila serahkan adiah bernilai RM 1k ke kaunter berhampiran! terima kasih!
huhu ucapan last tuh tak leh bla...

LILRED
ye ke kak red kata aku hensem?? YE KE??? lalalala
tgk la farah oii.. aku kalo dah stat sem mmg malas nak balik dah.. byk sgt keje...
ooo ke hint ni nak suh aku balik 18hb??? lalala

PRINCESS
tiba2 ckp itu fav dia...
kejap lagi sampai?? apakah...
mau hantar satu kek besar indulgence n satu kek besar cheese choc kah???
huhuhu

YONNA
ish... ni bukan tuuut ada klimak2.. lalala
badan aku sakit belakang kat part 2 la...
kan... cheese choc sedap kan...

:: Cikgu Wiween :: said...

haik...da tgk sepi ek..ehehe ramai kata x besh.adekah patut kak ween pi tgk?? suke choc indulgence gak?? sama la kite.pe kata kamal belikan kak ween whole? nanti kak ween kasik 1 slice kat kamal.eheheh :p

Princess Liyana said...

Bila masa princess ckp nak hantr. tuanku yg nak hantarkan?haha sila hantr cheeze choc segera ok:p

ahmadkamal said...

WIWEEN
mmmm tatau la nak suggest tgk sepi ke tak...
apa kata mintaj pandangan ehem2???
hahahaha
indulgence tuh mmg dicipta utk makan sket2... so kalo beli whole pown tak berbaloi..
n cikgu kan diet... lalalala

PRINCESS
nak antar??? sblom smpai johor tuh dah beta abes kan dah...
hahahaha

Rina said...

Salam..

Walaa, makan kek! bestnye!!!!! hehe.. mmg besh kalo bezday ari2 camtu.. lol..

anyway, cane presiden KELBLBENMAKNAN le tayang gambo makanan ni ha? lalalalala..

=)

ps : glad you're ok..

ahmadkamal said...

IRINA
memang la best kalo gitu ari2... ada owang blnja, sapa tak nak?!!
er... kelab ppe tuh???
oho... KELAB YANG AKU BUKAK SOWANG2... YANG KOWANG TAK NAK JOIN TUH KAN!???
sedeh.... sob sob*

Nurul Nadiah said...

ya ya
sepi mmg best!

feels!

=)

ahmadkamal said...

NADIA
masih sepi??? huhuhu