Twenty Two Part 3.0

0253
13 Julai 2008


This is twenty two part 3
There’s not much to tell, but why keep the stories if you have one right…
N kononnya nak tunjukkan bday aku grand la, aku wat la berentry2 bagai kan!
Lalalala















11 julai went off well
Mood aku naik ke awangan, aku hepi je hari tuh
Seriously, aku rasa diri ni bagus sangat pada hari tuh
I gain self confident
N banyak sebab aku naik ke awangan
Sebahagiannya adalah kerana anda!
Ya, anda!

Betapa baiknya mood aku hari tuh, sehinggakan aku break dengan Cinta pada hari tuh, aku rilek lagi.

Break boleh relaks ek???

In all, aku rileks sebab faham atas apa yang berlaku
Ini tidak boleh dielakkan, dan aku tak salahkan sesiapa

Aku rasa aku dan dia tak salah

Cuma keadaan memaksa
Dalam buat keputusan tuh, dua2 lega

N now, kitowang still frens, takde rasa gaduh2 sangat pown

Sebab ini keputusan bersama kan

So there is no harm done


Yet, I glad it happened on my birthday, when I was in good mood, n not make me mourning over it…
And I am glad it happened at the very beginning of the semester, when there are no workload, otak tengah stabil, takmarah2

Everything happens for a reason right???

So, I’m single now… any takers??? Lalalalala

U WISH!!!

*****
Sebetulnya, entri ini tiada apa sangat pown…
Just entri appreciation

Tahun ini sungguh banyak wish yang aku terima
Dan hadiah pun lebih banyak dari tahun yang len
Takdelah banyak sangat, just tahun ni nampanya berbeza

Kowang mesti bosan kan, asik citer pasal 11 Julai je..
Lantak la, besday aku, blog aku...
Nak baca, baca
Tak nak baca sudah!
Haha

Aku rasa dihargai hari itu dari pelbagai sudut
N aku ingin senaraikan segala ini, supaya aku ingat di satu hari kelak, aku pernah menerima besday yang berharga begini...

SMSes

10 Julai
22:10 – Cinta – dia wish awal2 sebab takut tertido! Huhuhu
23:40 – Kak Red – besday wish in advance for all Cancerian... knowing that she will busy at 0000
23:47 – Azly – my best fren from matrix, the one I hang out with…
23:59 – Zaiha – my kembar! Kitowang share same bday, n aku kenal dia since kindergarden lagi! =)
23:59 – Xoul – kawan dari Myspes, tengah praktikal in Chem Eng too =)


11 Julai
00:02 – Princess Liyana – kawan blog yang ‘sedarjat’ dengan beta… berdarah raja kan! Huhuhu
00:04 – Muna – Classmate BKB in UMP
00:05 – Yana – Junior BKB in UMP, XPC Expoconvo’07
00:08 – Wan – the one yang selalu hang out while in UMP
00:11 – Nad – Classmate BKB in UMP
00:13 – Firra – the ‘matriks’ gurl… remember?
00:21 – Jazlin – kawan blogger =p
00:26 – Aisyah – Classmate in UMP. The one & the only classmate yang ada access to this blog. Keep secret will ya!
01:29 – Nuyul – a stranger? Kawan Zaiha katanya… layankan aja!
02:01 – Diya – she’s a fren, she’s my enemy, definitely not my couple! Huhu… kawan blog yang sengal! =p
02:28 – Syikin – Classmate back in Semashur… =)
03:27 – Mena – Batchmate in Semashur… =)
06:36 – Syiqin – adik gue ler…
07:37 – Ummi – Classmate BKB in UMP
07:39 – Hassan Ahmad – bapak gue!
08:24 – Irina – Batchmate in Semashur, the one that inspired me to have a blog, kawan blog! =p
09:52 – Hanis Farzana – Junior in UMP, XPC Expoconvo’07
12:01 – Ammar – Junior in UMP, XSUB Expoconvo’07
14:45 – Adi Luqman – a blogger yang bising2 aku tak invite dia ke blog ini.. tak bagi emel awal2 watpe dude?
17:14 – Faiz – Junior in Ump, kawan Expoconvo’07
21:46 – Teddybearhijo – anak sedara sengal di alam maya ini… siap sumpit beta lagi! Adeh!!!


13 Julai
13:43 – Petrus – Xpres Kelab Sengal Sedunia... msg terakhir ditema on my behalf of my bday










Skype


10 Julai
23:54:11 – Cinta – sempat lagi di Skype

11 Julai
00:00:51 – Hanis – Classmate BKB in UMP. Will have her birthday this 14 July
00:01:09 – Azri – Kawan TKD
00:02:05 – Zul – Classmate BKB in UMP. Dia yang mula2 pecah rahsia kata ada plan nak kenekan aku malam tuh!
00:05:51 – Mashaida – Classmate BKB in UMP
00:06:24 – Aizat Faiz – XPengarah Eksekutif Expoconvo’07
00:13:15 – Anis – Classmate BKB in UMP
00:19:59 – Baya – Classmate BKB in UMP
00:53:40 – Florina – kawan TKD, ahli Kelab Sengal Sedunia
09:13:17 – Azura – XPC Expoconvo’07, Skandal main tarik tali masa short sem! Huhuhu
09:55:53 – Baiyi – Classmate BKB in UMP
10:22:00 – Liza – XPC Expoconvo’07
10:53:47 – Einayah – Junior BKB in UMP. GF si Aizat
12:04:37 – Encik Rozaimi – head of programme BKB, my lecturer! =p
12:11:18 – Shaifuiddin – XPC Expoconvo’07
13:02:40 – Marie – kawan sebatch in Semashur, currently in India
14:34:14 – Hashimah – XPC Expoconvo’07
14:40:52 – Mr Final – kawan sebatch in UMP, a blogger =p
15:57:26 – Shaja – Classmate BKB in UMP
19:07:54 – Raihanah – kawan Expoconvo’07


13 Julai
21:21:24 – Amir Harris – XSUB Expoconvo’07

N many more!

Maybe ada yang tertinggal
Susah lak nak track semua yang wish through skype nih!

Friendster

Banyak gak testi di fs.
Just letak senarai nama je la ek!

10 Julai
00:21 – Mr Final – kawan blog. Ko macam salah tarikh je kan... hahahahaa

11 Julai
01:07 – Yonna – kawan blog =p
03:48 – Mena – Batchmate in Semashur
08:01 – Zyed – Junior in UMP. Kenal through programme….
08:11 – Ainul – kawan matriks, currently in Indonesia
11:01 – Hilman – what should I say bout him? Old frens… rapat kembali through blog!
11:24 – Einayah – Junior BKb in Ump. Gf si Aizat.
11:42 – Nonoi – UMPianz, a blogger =p
13:30 – Asy – Classmate BKB in UMP
14:35 – Husna – Classmate BKB in UMP
18:13 – Norai – kawan sebatch di Semashur, currently in Japan
18:47 – Zaim Aiman – junior di Semashur


12 Julai
01:11 – Raihanah – kawan Expoconvo’07
01:42 – Azlin – kawan di SMKSK
01:52 – Adzrul – kawan blogger, udah jadi doktor ya kamu! =p
02:48 – Adam – kawan di matriks
08:48 – Shafiqah – kawan di sek rendah dulu
08:53 – Mizz Orkidbiru – stranger in FS

Hadiah













Remember this hadiah from Kak Red and Diya?
Thanks!!!













Hadiah dari Aisyah, my classmate
So cute!
Aku letak atas meja aku sekarang!!!













Hadiah lepas aku ditibai!
Adeh!

Entries


Ini yang sebenarnya menaikkan mood aku
Seriusly, when i feel abandon in this reality world, aku perlu ingatkan diri, aku ada kawan2 di alam maya ini...

Buat yang komen entri2 yang dulu mengenai bday aku, thnks!














Entry Hilman ni simple je.
Yet, i like
Aku dah gunakan gambar itu sebagai wallpaper laptop aku
Thnks dude!!!














Entry Diya ni lak wat aku gelak
Sebab memang kami ske bersengal bersama
N yang tak tahan dia mention aku punya trademark – hensem, kacak, bergaya!
Thanks diya!!!














Entry Dewihati ni aku dah agak
Sebab dia dah mention dia nak wat entry bila kitowang kuar malam tuh
Yet, thnks bebeh!
Nanti kita hang out sama lagi!!!














Entri Lil red Farah ni dalam blog yang dia telah pvtkan
Dia gabung sekali celebration aku ngn Kak Red
Yang tak tahan n wat aku cuak, dia kata sayang aku at the last of the entry!
Oh tidak!!!!
Huhuhuhu
Thnks ’kakak’ (uwekkk!)

Tak de entry, nama aku di mention dalam 3 blog














Thanks to mizzamy n Kak Zura!
N also kak red yang mention nama aku in lines of her entries!
Really appreci8 it!!!

Macam mana la mood aku tak naek…
Ramai yang wish…
Yet, thnks to reminder on fs and skype!
But still, you make an effort to wish my birthday

TO ALL!
THANKS 4 MAKING MY BIRTHDAY
THIS YEAR SO MEMORABLE!

REALLY APPRC8 IT!!!



p.s – sapa2 yang aku tak mention nama di atas, feel free gtau aku kalo aku tertinggal... ok!



:::YTBACK!!!:::

24 comments:

DeWi said...

banyaknyeee owg wish die besday.. aku ghasa.. besday aku x de owg hengat pon.... isk3

lilRed Farah said...

aku takleyh syg ko yeh????? tak leyh sudah....mana aku nak tempaisakan kasih syg aku yg overload nih....hahhahahahhaha

lilRed Farah said...

* tempiaskan

ahmadkamal said...

DEWI
adeh! jgn la gitu...
meh bagi aku tarikh besday ko meh...
nanti aku ingtkan la...
just ingat je.. tak wat pape pown!
lalalala
thnks la weh... ko antara yang ingat n celebrate gak... thnks

LILRED
tempiaskan kasih sayang??? hahaha....
macam nak melampiaskan n**s* je! hahaha
aku tak cakap ko takleh syg... aku takoooot je!!!
ko gelak syaiton kat last entry tuh!!!
hahaha

n0n0i♥a'n'l said...

hahahaa..
s0n0tnye dia...

ok le tu..ramai org syg..hee~~ :D

~ mizzAmy ~ said...

~ rasanya la kan, ramai perempuan yg wish. nampak sangat la kaum2 ku ini sangat mengambil berat hal2 birthday.

sangat seronokkan if org ingat birthday kita and ada yg siap plan nak celebrate. rasa cam dihargai. :) ~

Aisyah said...

thanx coz bg permission read ur blog!!
xsangka aku d only classmate hv access to ur blog.. dun worry. ur secret is safe.. sshh!
have a great birthday and may there be many more birthdays to come!

IamYonna said...

ehe..naseb ade nama aku eh :p
welkam2..
meriahnye beday ko taon ni kan :)
aku kan..siap salin mesej2 beday and timing2 setiap call yang wish beday aku huhu :)

may u always have a good day,dude :)

:: Cikgu Wiween :: said...

ada satu kesimpulan di sini..ANDA MMG DISAYANGI RAMAI okeh? eheheh

Errr...megi yg member kasik tu da mmasuk pewot lum?? agaggaga :p

wooo lagik satu..yg kami-kami yg wish kat kotak komen ni x mention pun.nak kena bom ni.agagagaggagagaga

Rina said...

salam..

hehe.. ramainy org wish! seronok tul tgk.. hehe..

disebabkan ni entri appreciation, so, tima kasih sbb appreciate org2 yg appreciate ko eyh.. hehe..

smoga this circle of friends will keep on getting bigger and bigger, n hopefully ukhwah ni akan berkekalan..

=)

emy said...

uhuk tebatuk2 dgr comment ecah.. then aku nie ape??/ bukan classmate kah?? wuwu

Noushy Syah said...

ERkkkk....my name isn't there..sob,sob!

Although my name is not in the list,and perhaps not wishing you directly on the exact day, but that doesn't mean my good wishes for you any lesser...

And again, as always,keep smiling.

Aisyah said...

emy lain sket..aku classmate je (stress kt 'je' tu)

IamYonna said...

kawan..
update...update :p

IamYonna said...

kawan..
update...update :p

attiey said...

hehe...happy belated befday

~ mizzAmy ~ said...

~ dah baper duk click page nie. tak update2 sampai ke sudah.. ~

Hilman Nordin said...

alamak.. aku dah tak terbiasa dah. ko pvt ko pnye blog, aku nye google reader xleh nk baca plak..

hurm.. tup2 da 3 part dah.. hurm..

yay! gamba aku wat jd featured! LOL!

Anonymous said...

je?? uhuk2... je tuh ape ecah???

Princess Liyana said...

Semua orang sayang tuanku:)

hehe,tau takpe!kita sedarjat.cewah?

Single?haha yeke?single but not available la tu.hahahaha

ahmadkamal said...

NONOI
ye... ye.... saya sonok...
satu soalan : anda sayang sayakah???
hahahaha

MIZZAMY
ade ke plak cmtuh...
sebab ramai pompuanm wish sebab beta hensem kacak bergaya la!!!
huhuhu
tuh la.. rasa dihargai...

AISYAH
yeah... u r the only classmate that have access to this when i wrote that entry...
thnks 4 da wish.. n also the present!!

YONNA
yerp meriah!
talking bout salin2... adakah aku dah jadi ko???
hahaha i think not...
itu je cara aku nak hargai owang...

WIWEEN
ye betol tuh! eksperimen dibuktikan tepat!
saya disayangi ramaiii!!!lalala
ala, kowang yang komen kat sini dah tau kan sapa2 yang komen...
ke nak kene wat spesel entri gak ni???

IRINA
adeh! aku berterima kasih, ko lak berterima kasih sebab aku berterima kasih! pening aku!
hahaha
yerp hope this will get bigger, but with certain control from me!

EMY
that was b4 la... ko dapat access mende nih lambat sket...
chill gurl, chill!!!

NOUSH
ala noush, kalo u de sini pown, beta tau u nak bagi apa...
dinner 4 2 at UK kan???
tak yah la... haha
ur name is not in this entry, but i know u always pray 4 my happiness in ur comments...
with that i thnk u...

AISYAH
adeh.. aku tak faham bahasa2 tone ni...
sila gtau macam mana tonenya di kelas ye! huhu

YONNA
yer yer... update la ni!!!

ATO4
thnks! =p

MIZZAMY
sowi... YT sedikit berubah bila masuk sem baru ni...
will try to satisfy all readers!
huhu

HILMAN
i guess thats the change YT must face... aku pown perasan gak bila pvt google reader tak leh detect... which makes my tast harder cos when korang datang sini tak update macam sian lak...
gambar ko still jadi desktop aku tau... n also my pic in skype... thnx again 4 doing that!

ANONYMOUS
catfight!!! catfight!!! catfight!!!
hahahaha

PRINCESS
ye semua owang sayang... anda sayang?? hehehe
ye kita sedarjat, walau princess rendah sket darjatnya! lalala
err.... errr yang last tuh no komen!!!

Princess Liyana said...

sayang?hehe no comment:p ceh,mcm celebrity plak;P

huhu mana ada.sama je darjatnya:)

Diya said...

sama2 je kamal. btw, hensem-kacak-bergaya tu was not the compliment okeh. harap maklum. hehe

ahmadkamal said...

PRINCESS
=p

DIYA
it wasn't? then wat was it??? huhu