Tentang Seseorang

0258
28 Julai 2008


Ku lari ke hutan kemudian menyanyiku
Ku lari ke pantai kemudian teriakku
Sepi..sepi dan sendiri aku benci
Ingin bingar aku mau di pasar

Bosan aku dengan penat
Enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika ku sendiri

Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh

Ada malaikat menyulam jaring labah-labah belang di tembok keraton putih
Kenapa tidak kau goyangkan saja locengnya biar berderai

Atau aku harus lari kehutan
Belok ke pantai..?

Bosan aku dengan penat
Dan enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika ku sendiri







Keep telling myself I’m better than that
Better off with another bright future
What I have now is better than any other

Don’t recall how it hurts when it happens all over again
Over and over again
Really it hurts

Hanya mencari tempat bercerita
Dan di Yang Terdalam ia bergelora…














:::YTBACK!!!:::

0 comments: