Arghhh!!!

0222
08 Jun 2008

Aku bosan… tatau nak update ape…
Cuti lama sangat…
Dulu bila banyak keje, nak cuti…
Bila cuti gin, duh tatau nak wat pe…

Rasanya dunia internet pown aku dah explore seexplrorenya!

Mmm, ada pape cadangan tak aku nak wat pe…
Tapi bukan kat luar la! Aku malas nak bazir minyak!

Haa, tak pown, sapa yang ada peluang kerja untuk aku untuk 2 minggu nih!
Serius neh...
Gtau aku...
Wa tak kesah punya...

Asalkan dapat mengubat kebosanan ini!
Arghhh!!!

*****

Ok! I’ve decided nak wat satu lagi contest!
Nampak ruangan Di Yang Terdalam tuh???

  • Sapa2 yang dapat no 11786, sila hantarkan emel, berserta printscreen no itu ke alamat emel aku ak_0143@yahoo.com
  • Pastu g tau kenapa no itu signifikan...


Tatau lagi nak bagi apa, tapi nanti2 la...

Dan aku harap la, bangcik tak menang lagi!
Nanti dia guna ilmu hitam susah!!!
Banyak dah aku utang adiah ngan mamat nih!!

Apa signifikan no tu???
U tell me!


:::YTBACK!!!:::

9 comments:

lind said...

tarikh lahir dia lah tuuu :P

IamYonna said...

owh kawan :))
mari lah keluar berpoya dengan
kawan2..
menonton wayang dan ergelak ketawa bagai dunia kamu yang punya :)
haha..
just 2 weeks ok!
baik terbongkang kat umah sebaiknya.
nnt pas da keje *err i tot that awk da keje kot*
bz teramat :)

Adzrul Ariff said...

obviously date of birth la...heheh. ke salah?
heheh. wish me luck esok. practical exam obstetrics & gynecology...either jumpa ppuan mengandung or jumpa ppuan yg ader tumor, cyst kat ovari/rahim... mintak2 takdela disuruh wat vaginal examination. :))

Rina said...

salam..

hehe.. bagusla tgh cuti, dpt relax.. hehe.. xmcm org2 yg tgh LI ni.. =p

neway, 11 julai?? macam ketahuan je.. ~ngeh3.. rsnya mcm teringat lg seseorg wat gambar warna ala2 hijau itu.. lol..

ntah paham ntah tidak pe yg ak tulih nih.. hehe..

pape pown, contest lg? hehe.. mcm2 contest ko wat eh? bagus2.. xpela, kalau dapat 11786, shaye akan wat seperti yg dipinta k..

slamat bercuti!

chotz said...

kalu menang ape hadiah nye yer?? kalu 11786 tu konpom la besday ko laa...

NuRuL said...

oh...dah boring yer...ape kata tolong gantikan saya ngaja esok...waaa...malas gile nih...

Diya said...

uhu. rasa mcm takde peluang je nak dpt kan no tu...

significant no tu? entah la. :P

Princess Liyana said...

huhu.tarikh lahir kan?huhu. lahir bulan jun ke?princess pun bulan jun.haha

ahmadkamal said...

LINDOSH
huhu.. tatau... tatau... *sambel wat muka innocent*

YONNA
yo kawan!
mmg r nak merambu... meronggeng sakan...
tak hingat dunia...
cucuk langit sume...
tapi dimanakah itu fuluss???
duit minyak lagi...
kan minyak dah naek sbb kerajaan hampeh! ops!
kwn2.. beta studi lagi ler...

ADZ
yer... birthday...
ish... kat blog gue nak ckp pasal vagina examination sume! choi!!! huhu

IRINA
ish.. meh tukar kejap, aku LI ko lepak jap leh tak... sehari je la... malas aku keje lama2! =)
ye... aku paham... mana tah dia... tah2, taun ni dia wat warna ungu lak...
tah2 tak wat pape pown! ye la... sapalah aku *ayat panceng*
huhu dah tau dah sapa winnernya...

ENCEKCHOTZ
haha hadiah dia akan diketahui bile pemenangnya diketahui...

NURUL
ish.. cikgu pown malas... apa lagi anak muridnya... ganbatte cikgu! cuti dah lama dah...
ke jeles kita masih bercuti2 malaysia!? hahaha

DIYA
huhu... tak dapat ke.,.. bukan miss satu nombor???
tak tido malam ke asik refresh??? hehe

PRINCESS LIYANA
mamai ke ape dak nih.. hehe
kan dah tertulis 11786... ape lak bulan jun...
ke dia nak pomot birthday dia... nak suh aku smpaikan kat bangcik???
lalalalala