Yer... Yer...

0235
4 Jun 2008

Yela2…
I’m back
Aku ada kat sini..
Aku ada untukmu...
*macam lagu nubhan lak*
Huhu

Ok, calm down people calm down!
Rindukan aku?
Rentikan…
Aku tak reti membalas rindu2 itu…
Haha

Kenapa menghilang?
Usah ditanya...
Lantak aku la nak hilang ke hapa...
Lagipon, bukankah Lisa dan Toshi telah menjalankan tanggungjawabnya?
*aku tengah dera Toshi ni, sedap2 publish tak mintak izin*

Kehidupan terumbang ambing
Pening
Cuti lama sangat
Tidur lama sangat
Menyebabkan aku macam sedikit sewel nih

Nak wat entri pown, aduhai, idea lari..
Selalunya laju je
*tapi nyamar jadi Lisa n Toshi leh lak ek?*

Tapi serius, macam best la plak nyamar2 nih...
Bila aku buat entri Lisa tuh, macam menjiwai sungguh...
Bila aku baca balik, wah, tak sangka aku mampu buat entri kiut gitu!
Huhu
Tapi tak leh lama2...
Nanti hilang identiti diri...

Mmm nak tulih pe lagi nih...
Takde pape kowt
Habis cmtu je la!



-inilah-satu-entri-tidak-berarah-di-YT!!-


:::YTBACK!!!:::

25 comments:

zura lias said...

Bagi pendapat akak,elok sgtlah kamal wat check kt hospital area umah akak..rumah akak dekat dgn Tg Rambutan..hhahahahhaa..*gurau jek*..hihhih...

tp kesengalan tu memang nampak ar..hakhakhak..

dan akulah perempuan separa muda itu. said...

bila nak balik ump..?
huhu

SEPI, jom!
haha

Diya said...

hesss. entri kiut lah sgt kan :p kamal kembali pun sbb jeles ngan diya kan..... :p

n0n0i♥a'n'l said...

kiut ke..??? =,="
aiseh!!!

:: cheezzy cheese :: said...

time p kelas nak cuti.. bila cuti sewel plak.. adeeeh..

Hilman Nordin said...

pergh?

aimlesswriting?

lama tak wat mcm tuh

attiey said...

yeah...sgt mnjiwai...

^eMiKo^ said...

ha...menjelma pun...ingt kan nk mnymr jer.. hehe.. selamat kembali!! hehe...

Syam said...

salam,

pertama kali ke blog anda. salam perkenalan


cheers,

syam @ http://aeropama.blogspot.com

~ mizzAmy ~ said...

~ ha, bagus la kalo dah come back. kang ngan kitorg semua sekali sewel layan entry nyamar2 nie. :P ~

Princess Liyana said...

alahai,huhu bgusla sudah kembali!aja2 fighting!jgn byk sgt tido.hihi

Zaheera said...

Welcome Home... We miss u!!

FAIZUL said...

sajer jer comment.....

Noushy Syah said...

Hhehehhe....is someone looking for you? Ke mode 'perasaan ni?lariiiiiiiiii*

Adzrul Ariff said...

Welcome back. :P

Anyway...ada slow lagi ke blog aku. Puas godek2 smlm lepas abis exam pediatrics, kuikuikui. 2 papers lagi, so smlm free2 tu aku revamp the whole site lah. dari terang beliau tu dah jadi sejuk putihbiru heheheheh.

takper semua org ade masa tension2 tu. rehat je la klu tak larat berblogging...tp boleh lak lisa and toshi tu blogging ek. jgn la dera si toshi tu. kang dia jadi toshiO citer ju-on tu baru tahu. :P

:: Cikgu Wiween :: said...

yuhuu kamal.akak nak campak da laptop lembab ni..leh kasik Toshi kat akak x? hehe

Nurul Nadiah said...

welcome welcome

selamat berblog balik ye

=p

khairul najmi yusof said...

yeyeyeye.. pakcik dah kembali. thanks pakcik sebab dapat sy baca entry pakcik buat kali terkahir sebulum duduk hostel.

Alin said...

yeyey, you're back! (padahal tak cari pon ;p)

ahmadkamal said...

KAK ZURA
laaa sendiri kantoi ngaku umah kat tanjung rambutan! hahaha
nampak sangat tgh jalani rawatan...
haa??? apa??? kak zura jadi gilak sebab pipi kembang???
hehehe...
ampoooonnn!!!
*melarikan diri ke uganda*

NOTAKEMATIAN
balik 6 julai la... beta nak SEPI di sini je!
kalo nak ulangtayang nanti2 bole la...

DIYA
takde maknanya nak jeles...
cara kita berblog len...
beta kan bukan celebrity aka diva macam diya! huhu

NONOI
lantak la... beta baca cute je... hahaha
jeles lah tuh!!

KAK YANZ
tulah sapal kan... takpe! hari2 terakhir ini akan dipenuhi dengan enjoy je!
ehem! esok leh pow orang!
hahahaha

HILMAN
haha...sekali sekala...
kalo selalu sangat orang bosan...
mmg dah lama kan aku tak buat gitu...

A^TO4
menjiwai??? khalid mohd jiwa kah?
huhu

^EMIKO^
hehe... thnks...
tapi best la nyamar... haha

SYAM
thnks sbb lawat YT!!! salam perkenalan!

MIZZAMY
hahaha... mari sewel bersama2...

PRINCESS
ye la2... tak banyak tido dah... pasnih beta nak tido, beta pastikan beta berteman... ops!

MAR
huhu ye ke miss???

TRUANTA
sajer jer respon komen...

NOUSH
hahaha noush dah pandai men lari2...
yela2.. mode 'perasaan' je la...
sapalah aku...
*sambel nyanyi lagu sedeh2*
huhu

ADZ
tq... dah ok dah blog ko.. laju n sejuk je mata memandang...
huhu jagn la amik komen aku serius, sampai wat tgh2 gitu... kang tak pasal2 aku dipersalahkan kalo ada pape berlaku.... huhu
toshio??? hahaha... cuak la plak....

WIWEEN
takde maknanya... beta sayangkan toshi!
toshi: "Toshi pown begitu"
hahaha

NADIA YUNA
yer... thanks...
selamat jalani ros lagi brapa hari je nih!!!

KHAIRNAJ
laaa.. suke bangat lak dia... terharu lak beta...
*sob sob*
haha

JAZLIN
ko memang la...
aku tergelak besar baca komen ko...
hahaha... thnks...

KORANG MEMANG SAJA KAN NAK DERA AKU! ENTRI TAK BERHALUAN INI POWN KOMEN BANYAK2! HUHU

mode-tak-reti-bersyukur
huhuhuhu

Princess Liyana said...

hahaha,carila teman tido tuanku tu cepat:p tgk mcm dah semakin tak terarah:p

ahmadkamal said...

PRINCESS
baek!!!~~~

IamYonna said...

ouh kamal..
stop la dari perasaan perasan itu!!
haha..
kesian la sama si lisa n toshi yang tangan kudung tuh gak ko suro taip entry! huhu..

err..
rindukan kamu??

oh,
dya..
akak terase ingin pengsan..
mari kite pengsan same2 dya :))
hahah

tp kan weh.
mmg jadik bangang kalo cuti lame2 ni :p

ahmadkamal said...

YONNA
yer la...
aku je la perasan...
kang tak update kang...
tak update kang!!!

*ugutan*

huhu

Princess Liyana said...

hahahaha:p