Obses!!!

0228
15 Jun 2008

Just a quick update… kang tak update peminat lari!
Dan mulai skrg aku nak wat entri pendek2 je… sebab ini…
Huhuhu

Update nya:

























Aku tengah obses dengan lagu-lagu Jason Mraz!
Mengali-gali dekat macam2 web nak dengar lagu dia!
Macam mana la aku tak penah dengar pasal dia sebelum nih!
Aku obses! Obses!
Noktah!


Harap puas hati dengan update ini… =)



UPDATED 8.52 pm
:
Malas nak bukak entri baru…
Tak mo la kejar2 jumlah entri terbanyak kan!
*sapa teraser lantak laaa* =)

Bukak google reader, sana sini blogger cakap pasal hari bapa...
Keluarga aku memang tak penah nak sambut mende2 cmnih... tatau pesal...
So aku wat dunno je la...

Melewati satu entri...
Amat panjang!
Serius...
Tapi worth reading!
Aku pomot entri ini...

SELAMAT HARI BAPA!


:::YTBACK!!!:::

22 comments:

Noushy Syah said...

hehhehe..obsess with him or the songs?lolz...

Short but compact - always better although there's certain thing that I prefer longer..hehehhe:p

Have a relaxing WE.TC my friend.

ahmadkamal said...

NOUSH
adoi la noush ni...
nak kene geget?
obses ngn dia wat pe... obses ngn song je...
sebab cara dia nyanyi n sebut words macam gliding je... n muzik dia pown best!
u tc too ok!

Hilman Nordin said...

halamak.. ko takut peminat lari?

cesh. ok la tu.. aku tgh tggu peminat mari.. hahaha

tp pelik juga ya.. tak perna dgr sal dia sblm nih? hurm...

im coming to selayang tonite? oh? im not sure, dude.. =)

let's just hope everything turns out fine..

IamYonna said...

weh..
ko same ngan aku!
aku pun wondering why aku x kenal ini mamat ok..
his song was superb.
but hari tu dekat mtv,
aku tgk vc die..
rupenye die yg nyanyi lagu remedy tu :p
ko ada penah dengaq ka?

actually i'm yours tu lagu 2 tahun lepas!
baru skang sampai malaysia..
amat kesian ok!

lind said...

pendeknyaa entrii.. macam tak pecaya jee aahahhaa

today ai buat entri paling panjang dalam sejarah ahaha

Nurul said...

owh..sungguh hensem penyanyi itu..muahaha..

Alin said...

oh kredit la nama aku oiiiii. aku yg suh ko cari lagu lagu lama dia hahaha kuasam tak mention nama aku pon ;p

Diya said...

sape mamat tuh? jason? boleh tahan gak. huhu. [mata kelip2 tak pandang kamal]

Hilman Nordin said...

alamak.. minul ckp ko tak jwb phone. takpe2.. nnt kita jumpa lain kali. aiseh... baru nk bagi adia kat ko sempena aku tak sambut perayaan ko sebulan yang lepas.. hurm... =)

Princess Liyana said...

uhuhu.selamat hari bapa ak_0143..
alamak terlebih sudah:p
haha...

ahmadkamal said...

HILMAN
eheh! takde la takot... sian...
datang2 sini takde update...
tgh maleh ni nak naip...
tu la kan... awat aku tak penah dgr...
skali dgr lagu lama dia, macam penah lak dgr...
mybe tak pay attention kowt...

YONNA
haha... sama ek.. aku igt aku yang tertinggal ketapi!
lagu remedy bawu dgr smalm... tak ingt pown penah dgr...
tu la... lagu tuh taun 2005... dia ada remake in 2008 version

LINDOSH
haha... napa, tak pecaya ka???
huhu mmg panjang giler!
n slambe badak je, tiba2 terus tempekkan link kat sini walau tak diizinkan oleh bloggernya kan...
mintak izin dosh!
huhu

NURUL
ya... sungguh hensem penyanyi itu, sungguh gatal pengkomen ini! hahaha

JAZLIN
ek ellen... pasan!
sebelum ko gtau lagi aku dah mula2 korek la pasal dia... sbelum aku tempek lagu kat blog ni, n sbelum ko pasan aku minat dia lagi!
haha... gila glamer kah??

DIYA
mamat mana??? beta ke??? kalo bukan beta, apsal tak bekelip pandang beta pulak??? hahaha
beta la yang boleh tahan tu ek... =)

HILMAN
ish... tu la... rugi2...
aku sibok kat bawah tgk gangstaz masa tuh!kalo tak mesti jimat kan, sebab minul leh support 'mende itu'... hahaha
ala, tak yah la adiah2... ish!

PRINCESS
haha... happy belated mother's day dear... nanti taun depan, i janji i tak lambat wish kat you!
alamak, lantak la terlebeh pown!
huhuhu

MC said...

yeah.. i'm yours... sukaaa!!

ahmadkamal said...

MC
err... u r mine???
hahaha
thnks jenguk n memberi komen di YT!!!

~ mizzAmy ~ said...

~ lagu die best la... baru jer lepas download hari tuh. :P

asyik main perli memerli jer si kamal and diya nie. ker korang nie??? huhuhuhu... :P ~

Diya said...

kamal, online ym jap

ahmadkamal said...

MIZZAMY
huhu best kan...
erk??? takde maknanya... bergurau senda pown tak bleh ke...
ke jeles...
u nak bergurau senda ngn i lak ke??? hahaha

DIYA
diya-mahu-ngular-masa-keje

Princess Liyana said...

jahattt...huhu:)i belum jadi mother lagi tau:)ahaks..mother to be yela

ahmadkamal said...

PRINCESS
sapa jaat dulu??
kalo u mother-to-be, i father-to-be la...
together we conquer the world!
*dipersilakan stacy*
"wah, terlebeh sudah!"

Hilman Nordin said...

eh, adiah itu ialah celebration itu. kalau leh jumpe ko malam tu, bleh snap2 picture, masuk dlm blog aku. huhu. =)

ahmadkamal said...

HILMAN
utk celebration YT ke untuk hari bapa??? haha...
tu la... silap la... rugi aku tak bawak hanset turun skali masa tuh...
sbb minul kata kat aku kowang g sini dgr ceramah, i expect kol 1030 la..
takpe mybe next time k!

Anonymous said...

Nnt g kArAoKe nYaNyI PuAs2 LaGu dIeR... :)

aSaL MaR NyEr xDe AnoNyMoUs kOmEn eK...

ahmadkamal said...

ANONY-AZLY
uh????
nak karaoke???
bila???
2 minggu lagi??!!!
tu la... sibok lagi ngn ROS MAWAR HITAM tuh!
mar yang tak set kan kowt bahagian komen dia... dia kan tak berguru ngn aku lagi!!! haha