When Time Like This...

0231
18 Jun 2008

Hey, mana update??
*Maaf, maaf… aku tgh malas sikit ni?*

Malas? Ko buat apa je kat umah? Bukan menghabiskan masa membilang waktu je ke??
*Erm... memang la tak buat apa... tapi out of sudden aku tgh depress... tatau apsal... macam2 benda aku tgh pk…*

Oh? Gitu? Mmm sabar je la ek...
*Mmm… ok thnks…*


Berat mata memandang, berat mata memikul...
Lama aku tidak depresi begini, sekali depresi, ia memang menyakitkan kepala, menyesakkan minda
Macam2 aku fikirkan, dan i tend to be overthinking when it comes to time like this

Fake a smile, make people laugh, buat entri sengal memang mudah bagi aku
Tapi bukan ketika ini
Maknanya kali ini, depress nya amat tinggi!

Maaf, mintak update...
Biar aku dengan diri aku sendiri dahulu

Bila aku dah sedia, aku akan kembali..
Mungkin sat lagi, mungkin esok, lusa, tulat...
Mungkin minggu depan...
Mmm tengoklah...

Take care ok!


:::YTBACK!!!:::

16 comments:

Nurul Nadiah said...

humm..
awatnya ni..
jangan merajuk lelame tao!
nanti jenuh cikgu mencari!

(^.^)

Noushy Syah said...

hehhehehe...kalau malas, let the laziness disappeared then do your postings:)

Princess Liyana said...

hm,napa ni tuanku?ada orang yg buat tuanku murka kah?anything i can do to help?:) princess sentiasa di sini if u need me:p. just let me know..
cheer up ok!jgn sedih2..
chewah (baca dengan nada poyo)

Diya said...

ehhh kamal nape ni? takkan diya takdek kejap pun, nak majuk dh kot. hehehe.

dah.dah.nnt muncul balik okeh. ;)

p/s-klw de masalah yu, hope bleh setel secepat mungkin :)

Diya said...

jangan hilang lama2 ye, nanti diya "sawan". ekeke

~chacha~ said...

panas sgt kot cuaca..
tu yg stress jdnya..
takecare aite..

eLLe said...

dalam keadaan mcm ni, baik tido dan order mcD delivery.. muahahaha

Diya said...

okeh. dh start "sawan" fasa pertama. if kamal tak muncul gak petang ni, siappp ahhhh. :p

~ mizzAmy ~ said...

~ await la depress? cam teruk jer bunyinya... si diya dah pujuk memujuk tuh. sila la cepat reply kang makin sawan plak adik ku sorang tuh. ~

zura lias said...

ehh..nie entry sies ke nie?xleh gelak ek..muke kene macho ek?fuuhhh..payah nie...tahan napas..tahan napas...dh..dh..xyah depress dh..taun depan lak depress...back to normal key..:D

Diya said...

diya terpikir2 gak neh... apakah diya neh termasuk lam "Macam2 aku fikirkan"? muehehe.

ai dh komen waktu pagi, tengahari dan petang. malam nnt ai komen lg ye. huhu :p

IamYonna said...

err..
komen aku tu mcm nk memujuk para anak2 lak
hahah :p

IamYonna said...

err..
dude!
whats wrong?
aku kan rase mcm pelik bile ko x dtg komen kat entry2 dya
err
*bukan entry aku ok*

huhu..
come back cepat ok!
kite ade misi ni :p
ngeh2..
nnt adik aku tu sawan tunggu kemunculan ko :))

whatever it is kan..
everything happen for a reason ok dear? :)

just take ur time..
everything will be ok

dakchomey said...

x pew la..take ur time..

Diya said...

kamal, diya dtg lg. ngehhh. diya nk bagitahu satu benda kat kamal neh...











diya...












diya...











diya da tgk kungfu pandaaaaa!!!! po comel, klaka dan muncet mcm diya!!! hahaha

p/s-saje nk hepi kan kamal sket :D

ahmadkamal said...

NADIA
baeklah!~

NOUSH
ok... tq

PRINCESS
mmg poyo...
takpe la... takde pape yang boleh dibantu pown!

DIYA
takde maknanya nak majuk sbb diya! pasan!
bior dia sawan!

CHACHA
ye ke panas??? tu la masalahnya... tak tau panas ke tak... berkurung je!

ELLE
abes tido sambel makan??? ish, tak sehat sungguh!

DIYA
tak takoot!

MIZZAMY
bior dia sawan!

KAK ZURA
oho.. balas dendam...
terpulanglah nak pk ni entri sies ke tak...

DIYA
tak termasuk la! aish!
pasan memanjang...
napa tgh malam ngn subuh tak mo lak komen...

YONNA
huhu pelik ek?? well things change...
misi pe lak ni...
yes, tq sbb bagi balik ayat aku 'things happen 4 a reasom' tuh
haha... samat ko tak pujuk nak bagi coklat lak ek!

DAKCHOMEY
ok.. tq

DIYA
tak heran!
tatau nak komen pe la tuh!