Jadual Jumpa2 Ver 1.0

0237
26 Jun 2008

Sebermula lah kisah...
Semalam beta bangun pagi!
Huhu

Dan siap2, menaiki Lisa ke stesen LRT Putra Gombak...
Sedikit pelik actually..
Rasa laen macam...
Pelik sangat…
Skunk nih aku rasa macam Lisa nih bernyawa!
Tuh la, gatal sangat memberi nyawa pada dia kan...

Dan tinggalkan Lisa di situ, menaiki LRT ke KLCC
”jangan rindukan aku Lisa! Abang pergi tak lama”
Eheh!

Lama tak nek lrt nih...
Rasa len macam...
Tgk macam2 owang...

Dan sampai jugalah di KLCC tuh
Dengan jalan poyo, terkedek2 nek atas…
Ke Kinokuniya...
Berjumpa Adi...

*****

Actually, tak kesah sangat sebenarnya..
Aku tak cuak sangat jumpa mamat ni, sebab dah penah jumpa…
Hari sabtu lepas, aku kononnya berrrsantai dekat Laman Santai, IB
Sebab dalam paper tulis persembahan artis free...
Sebab sempena Hari Seniman kan…
So free, g j e la kan...

Tapi hampeh!
Aduh!
Aku tak minat btol artis2nya...
N persembahan yang aku tak minat...
Aku tggu Siti je!
Ops!

Punyalah gegeh menunggu...
Dari kul 8 sampai kul 11
Yang kuar, Siti Saerah, pastu Saida
Last2 bawu Siti Nurhaliza...
Leh tak, satu keluarga nak wat persembahan!!
Hampeh!

Dan, bila dah lemau sbb tggu lama sangat, masa Siti kuar, aku dah penat…
Maleh nak layan...
Dah selalu tgk dia sebenarnya, so tak teruja sangat...
Dah habis dia, balik...

Masa lepak2 tuh la aku jumpa Adi...
Dia ada latihan koir kat IB tuh
Ngn Syafinaz...
So, jumpa je r...

*****

Dah sampai KLCC tuh, g food court
Tggu la sowing lagi blogger nih…
Kak Yanz...

Around 115 sampai la dia tuh...
Dengan selamba badaknya datang kat kitowang…
Aku ngn Adi dah lapor giler, ingat nak pow dia
Tapi tak tahan punya pasal, kitowang beli dulu je...

Sebelum dia sampai tuh, aku msg dia:
”Kak, kitowang tggu kat Chili’s tau... kitowang tggu owang datang belanja nih”
Dia balas:
”takde maknanya chili’s2... ko ni, datang nak jumpa masa akhir bulan, masa owang tengah sengkek! Nasi lemak rm 3 sudah!
Haha

So, nampak chances dia nak belanja tuh takde... kitowang beli je la makanan!
*actually dah lapor giler*
Adi makan Nasi Lemak
Aku makan la Laksa Johor dari Laksa Shack
Kak Yanz lak makan Lasagna from Cafe Milano

Makan2... borak2...
Diowang gosip pasal tempat keje diowang
*diowang satu opis ok*
N aku wat2 suci tak masuk dalam umpatan diowang tuh!
Haha

Tapi blogger kan...
Memang tak janggal r nak kuar...
Sebab dah kenal kat blog...
Nak cakap apa pon men tibai je...

Kak yanz lak...
Aduh, dari blog kan, dia nih ganazz giler...
Memang Rockafella Gurl la...

Sekali yang sampai...
Adalah seorang gadis kecil molek...
Yang sorenya lembut gitu...
Dan dia kecik dari aku!
Tahap dagu aku je!
*aku ukur masa dia jalan depan aku..ops!*

Habes la dia tibai aku pasnih!
Huhuhu

Dan sekejap je, around 145 cmtuh dah habes dah…
Cos dia kene balik jalan kaki ke opis dia..
Aku nak tangkap gambar ngn dia…
Dia tak nak, kata dia tak glamer…
Lantak ko la kak...
Wat rugi je beta pakai ensem2 ari tuh!

Aku ngn Adi lak g tengok wayang!
*Adi MC, sore takde*
Kelakar giler dia nak cakap bila sore takde...
Sampai aku sound suh g Kinokuniya beli pen n kertas untuk cakap...

Kitowang tengok citer Kungfu Panda...
Erk? Ketinggalan???
Lantak r...
Dah aku ngn dia tak tengok lagi...
So layankan aja!

Citer dia ok la...
Kelakor...
Tapi kan...
Napa ek owang suka gelak pasal size yang gemok gedempol?
Memang mentaliti kita kah?

Habis tuh, aku balik nek LRT, amek Lisa aku, dan balik ke umah...
Sampai umah petang cmtuh...
Malam tuh, lepas makan, aku kepenatan, online sekejap...
N aku tido!

Tuh yang tak update smlm tuh...
Ni kira lambat update la nih...
Kira ok je la ek!


:::YTBACK!!!:::

24 comments:

attiey said...

tepat dan padat tuh...hehehe...
tula, lisa skang dah benyawa...tp jgn smpai bcakap sensorg ler ...huhu

~ mizzAmy ~ said...

~ wah, sesi berjumapa-jumpaan. bila kita nak jumpa nie kamal?

saya lagik la ketinggalan, tak sempat lagik nak nengok kungfu panda. :( ~

zura lias said...

erkk...mengutuk ketinggian dikesan di sini..abih le akak kalo jumpe kamal nie..nnti mesti "ketinggian" akak kene kutuk gak..muahahhaa..

erk..akak x tgk kungfu panda lg?ketinggalankah akak?hikss..

Zaheera said...

KungFu Panda.. Dont u think cite tu sedih? N that Fat panda buat lawak sebab dia sedih sebenarnya.. I cry tgk cite tu, time scene semua binatang tu nk tinggalkan China.. That Panda look so sad... Tp cite ni klakor la...

yOnnA said...

weh!
jgn kutuk ketinggian akak aku weh :p
ahahhahaha :p

err.xde gambar ke??
nk tgk gambar :D

ahmadkamal said...

MIZZAMY
err.. nak jumpa???
*sambel wat muka maluu...*
huhuhu
laa... ingatkan beta yang tertinggal... ada lagi rupanya...

A^TO4
skunk kene ubah gaya hidop! nek lisa takleh bukak airkon ngn radio... so bercakap sowang2 utk ganti radio itu mesti! huhuhu

KAK ZURA
hahahaha... kalo akak lak... bukan ketinggian je.. macam2...
ketinggian, kekembungan, kejiwangan, ke-sambung-sndri-r...
hahaha....
tak tgk lagi gak ek... ingt beta je tertinggal...

MAR
ish komen ni aku pening...
ko nih sedih ke kelakor ni???
pening2...

YONNA
tak sapa kutuk ko.. sbb aku tak tgk ko lagi.. kalo dah tgk bukan ketinggian je! macam2 aku kutuk!!!
hahahaha
gambar??? tu r... aku nak tangkap gambar, yang kak yanz tak rock, malu2 pompuan mlayu asli lak! eheheh!

Adzrul Ariff said...

Oit. Gosip pasal aku kat blog diya. Tapi takper free publisiti.

Anyway...tk sure apa yg kelakar sngt pasal org gemok. tak baik. lepas aku dapat patient budak obese tu mmg tak rasa patut gelak...time kecik2 dulu mmg la aku pun ikut tergelak tp skrg dah insaf2. gemok dan kurus, tetap manusia. aku ade sorg kawan dulu2 dia gemuk, org tak layan sngt, tertekan dia sampai diet/exercise teruk2...skrg dah berhasillah, dia dah kurus n pandai bergaya, siap penah modeling lagi. dia sendiri la ckp masyarakat kita pandang rendah org gemuk, skrg dia dah kurus slim sume baru org pandang dia, naik nyampah dia. huhu.

lind said...

alahaiii nape tak snap gambo si yanz tuuu...

nak tgk wayang tapi tadek geng :(

dakchomey said...

kuar x ajak..

Princess Liyana said...

wah bestnye lepak dgn blogger2.huhu bila nak lepak2 ni tuanku?dgn diya dearie skali?huhu:)
lasagna..sungguh menarik!nyummy..huhu

Alin said...

ooo kamal, ngan aku ko tanak jumpa ke? sob sob sob lah gini. dah la aku kat kl ni sampai 11 july ni je tau. which is yeahhhhh your birthday kan ;p see sweet tak aku ingat birthday kau haha.

jom jom jumpa sekali dgn kamal senior! :D

Diya said...

err kak ngah.. ai tak nak jumpa tuan tanah kat sini. [klw jumpa kak ngah, boleh je. janji bwk haziq skali. hahaha] sbb ape? sbb dlm ni pun dh mcm2 benda die kutuk diya, inikan pulak depan2 kan. tak koserrrr lahhh diya :p

baru tgk kungfu panda? heh. org dh tgk puluh2 kali dh. :P

Princess Liyana said...

haha diya dearie.apa lagi,mari kita kutuk tuan tanah ni sama2.ahaks!komplotla pula.huhu..
kalau kita berjumpa,mesti dia duk mengutuk je kan:p

ahmadkamal said...

ADZ
haha... ske lak dia free publisiti!!!
mau ke ngn diya tuh???
tu la... tatau napa sume suke gelakkan kelemahan owang...
mmm de benda aku nak tulis pasal2 gini... tapi berat sangat pulak...
nanti2 la...

LINDOSH
dia lari tanpa dikesan! berdesup dia pegi...!!! hehe
dia tak nak glamer katanya...
eleh... bila tgk wayang takde geng!
mana kawan2 yang ske makan sama2 tuh??? tak nak lak diowang teman???
hahahahaha *gelak kejam*

DAKCHOMEY
nak ajak cmne??? contact no pown tatau!
huhu

PRINCESS
nak lepak ngn i??? erk? apsal ada diya skali???
kita je la... 2 owang... candle light... makan lasagna...
hahaha

JAZLIN
ha jaz, aku ok je! bila mau jumpa???
ye la.. sweet la tuh ingt bday aku...
erm.. nanti aku mintak kamal no fon ko ek.. kita plan pape...
tapi,
owang yang dapat elaun la blnja kan...????

DIYA
beta tak kutuk pown diya, tapi dalam komen ini diya yang kutuk beta...
beta suci murni, disukai ramai...
*macam iklan la plak... haha*

PRINCESS
ohohoho... komplot la plak ek...
cancel candle light!!!
g la komplot ngn diya tuh...
erk.. de lak pk beta gtu...
ish!
*mode teraser sambel membawa diri*

Noushy Syah said...

emm wonder if we walk together you'll be at my armpit too..hahhahahha!

"Napa ek owang suka gelak pasal size yang gemok gedempol?
Memang mentaliti kita kah?"...it's nothing to do with mentality,but obesity makes a person look funny and weird looking!!

Noushy Syah said...

p/s Errrr..your gf might jealous with Lisa next time:p

:: Cikgu Wiween :: said...

waaa suda jumpe Adi n kak yanz tu...bile mau jumpa kak ween n kak zura plak ni? hihihi

banjer kenny roger's okeh! :p ;p

NuRuL said...

takde snap gambo ker encik kamal?

ahmadkamal said...

NOUSHY
if that is the case, plzz make sure ur wear a nice deodorant when we meet!!! haha
yes, they look funny, tapi tak ke melampau gelakkan org based on their appearance?
hurm.. bior dia jeles!

WIWEEN
takde maknanya nak banjer2... dah tua2 nak suh owg blnja... malu la sket! eheh!

NURUL
kan dah tulis... kak yanz lari... so takde la...

Princess Liyana said...

alahai tuanku, jgnla begitu. huhu, princess tidak bermaksud pun. mksud princess,mesti best kalau diya and tuanku and princess lpak sama2!huhu mesti happening!
huhu, so candle light on kan?kan kan?

ahmadkamal said...

PRINCESS
manusia2... sanggup berbuat apa saja demi kebendaan!!!
aish!!!
huhuhuhu

teddybearhijo \\(^.^)"// said...

pacik pon ske gelakkan sy yg size gumuk kental nih...

=p

sy terasa, cewah!
cpt eskim!

:: cheezzy cheese :: said...

yaaaa betul.. aku tak mau ler glamer cam sorg blogger tu kannn.. tu pesal la lindosh, aku tak mau dia snappy pix muka aku..

wehhh.. memandai jer kata aku ganas ek? cam la aku cekik ko aritu.. sabo jer laa..

ahmadkamal said...

TEDDY
ye ke beta ske gelakkan kegumukan teddy???
tapi teddy tak gumuk kan???

KAK YANZ
erk.. ganas la...
balik2 ada kesan tangan kat leher gue nih!
huhuhu